[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.3

Najlepsze dania gotowe z supermarketu [plebiscyt WH]

Oto propozycje, dzięki którym zaoszczędzisz na czasie, nie zaniedbując diety.

najlepsze produkty z supermarketu

1. Trendy Lunch - Melvit

Cała gama produktów jest zdecydowanie warta uwagi. Duże zróżnicowanie poszczególnych składników mixów pozwala na dostarczenie porządnej dawki błonnika. Dzięki temu dania przygotowane na bazie Trendy Lunch sycą na dłużej.

2. Falafele z hummusem - SmaczneGO! (Biedronka)

To roślinny produkt bogaty w białko. Połączenie hummusu z falafelami dostarcza podwójną porcję ciecierzycy, która ze względu na wysoką zawartość m.in. żelaza czy potasu jest świetnym elementem diety.

3. Ciecierzotto curry - Inna Bajka

Jego przygotowanie wymaga jedynie zalania wrzątkiem. Ciecierzotto charakteryzuje się niską zawartością tłuszczu i wysoką zawartością węglowodanów złożonych. W porównaniu do innych dań gotowych wyróżnia się niską zawartością soli i sporą dawką potasu, dlatego będzie dobrą opcją dla osób z nadciśnieniem.

4. Pesto bazyliowe - Baresa (Lidl)

Produkt o wielofunkcyjnym zastosowaniu i wysokiej zawartości jednonienasyconych kwasów tłuszczowych. Jest dość tani i łatwo dostępny. Sprawdzi się na kanapce, z makaronem lub jako smarowidło w tortilli.

5. Sałatka z mozzarellą - Vital Fresh (Biedronka)

Gotowe do spożycia danie sprawdzi się w sytuacji, gdy potrzebujemy posiłku na już. Ta sałatka to porządna porcja warzyw, do tego nienasycone kwasy tłuszczowe z oliwy, porcja nabiału i mamy posiłek, który świetnie sprawdzi się jako szybkie drugie śniadanie czy lekka przekąska.

6. Kurczak w sosie myśliwskim z kaszą bulgur - ProPorcja

Ten produkt to gotowe, zbilansowane danie. Ze względu na wysoką zawartość błonnika i białka zapewni sytość na dłużej, a dzięki stosunkowo niskiej kaloryczności, świetnie sprawdzi się na diecie redukcyjnej.

7. Roślinny burger - Dobra Kaloria

Fajna alternatywa dla mięsa, która idealnie sprawdzi się zarówno na grillu, jak i do niedzielnego obiadu. Co ważne, jest to produkt bogaty w żelazo – składnik mineralny, o którego wysoką podaż warto zadbać zwłaszcza u kobiet. Warto zwrócić również uwagę na wysoką zawartość białka.

8. Smalczyk z fasoli - Well Well

Ten bogatobłonnikowy produkt świetnie sprawdzi się na kanapce z dodatkiem warzyw lub jako wkład do tortilli. Fasola jest nie tylko roślinnym źródłem białka, ale też bogatym źródłem m.in. kwasu foliowego, żelaza czy cynku. Zasmakuje nie tylko osobom na diecie wegańskiej, ale też mięsożercom.

9. Zupa krem - Biedronka

Zupa z dyni idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty. Jest niskokaloryczna i świetnie sprawdzi się solo lub spożyta z bułką i mozzarellą, jako zbilansowany posiłek. Dynia jest świetnym źródłem witaminy A wpływającej pozytywnie nie tylko na układ immunologiczny, ale też na stan skóry oraz wzrok.

SPRAWDŹ TEŻ: 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij