[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Kalendarz Google: aplikacja, która pozwoli ci skutecznie schudnąć

Wspomagaj swoją walkę o zgrabną sylwetkę na wszelkie możliwe sposoby. Podpowiadamy, jak w prosty sposób za pomocą kalendarza Google możesz zaplanować treningi i czas na przygotowanie zdrowych posiłków. Reszta zależy już tylko od Ciebie!

„Co to ja miałam zrobić?” – często kołacze Ci się w głowie to zdanie? Masz problem z wciśnięciem przygotowania dietetycznego posiłku lub treningu w napięty rozkład dnia? Żaden problem – kalendarz Google dzięki funkcji „cele” pomoże Ci w planowaniu i znajdzie czas na zdrowe nawyki. Podpowiadamy, co warto do niego wpisać.

ZOBACZ TEŻ: Przepisy na dania z indyka [WIDEO]

Przykładowe wpisy

16 stycznia (poniedziałek)

  • Co: ćwiczenia
  • Cel: trening HIIT
  • Czas: 30 minut, dwa razy w tygodniu
  • Dlaczego: Krótki trening interwałowy może być bardziej skuteczny w spalaniu kalorii niż długie kardio. Możesz się jednak za niego zabrać dopiero wtedy, kiedy masz już niezłą kondycję.

17 stycznia (wtorek)

  • Co: czas dla Ciebie
  • Cel: medytacja
  • Czas: 10 minut, codziennie
  • Dlaczego: Badania pokazują, że trening uważności (mindfulness), czyli umiejętności skupienia się na tym, co się dzieje, oraz na swoich myślach i reakcjach, może pomóc opanować emocjonalne podjadanie.

18 stycznia (środa)

  • Co: bliscy ludzie
  • Cel: randka fitness
  • Czas: 1 h, raz w tygodniu
  • Dlaczego: Trening z partnerem lub przyjacielem wzmacnia motywację. Wybierz ćwiczenia, które pomagają wzmocnić mięśnie (to nie musi być siłownia, ale np. boks), bo dzięki temu przyspieszysz metabolizm.

19 stycznia (czwartek)

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij