[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Jedz owoce i chudnij [ciekawostki dietetyczne WH]

Pewnie nie raz czytałaś o tym, że cukier zawarty w owocach nie pomaga w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Uczeni z Harvard University twierdzą jednak, że teza ta mija się z prawdą...

owoce fot. shutterstock

To tylko fruktoza

Cukier owocowy często uważa się za bardziej szkodliwy od glukozy - ma mocniej sprzyjać otyłości, cukrzycy i podnosić poziom trójglicerydów. Przeczą temu wyniki metaanalizy z „The American Journal of Clinical Nutrition" podsumowującej 47 badań. To argument za tym, że – wbrew internetowym mądrościom – odchudzając się wcale nie musisz rezygnować z owoców. Naukowcy z Harvardu informują, że ich codzienna porcja dzięki wysokiej zawartości flawonoidów pomoże Ci pozbyć się niechcianych kilogramów.

Bez pośpiechu

Nie sztuką jest schudnąć, sztuką jest potem utrzymać niską wagę (efekt jo-jo, ech...). Rozwiązaniem jest oczywiście stała zmiana stylu życia, ale to brzmi łatwo tylko w teorii. Wiemy, byłyśmy tam. Na szczęście do sukcesu mogą przybliżyć Cię również wskazówki naukowców z Drexel University w Filadelfi i, którzy przez 2 lata śledzili losy 183 odchudzających się osób.

Okazało się, że w grupie tych, którzy utrzymali niską wagę, było więcej osób tracących masę stabilnie, nawet jeśli powoli, niż takich, u których występowały wahania wagi. Wygląda więc na to, że opracowując strategię odchudzania, lepiej stawiać na pozytywistyczną pracę u podstaw niż na rewolucyjne uderzenie.

Zasady nie są po to, by je łamać

Chcesz zmierzyć ilość tkanki tłuszczowej w organizmie przy pomocy wagi działającej na zasadzie bioimpedancji elektrycznej? Aby wynik był możliwie dokładny, pamiętaj o kilku zasadach. Nie rób tego, kiedy jesteś odwodniona, np. po intensywnym treningu (powinno upłynąć od niego 12 h) albo po saunie. Nie wchodź na wagę w ciągu 3 h po obudzeniu się albo po obfitym posiłku..

Przed testem odwiedź łazienkę i pozbądź się z organizmu zbędnych płynów, a potem upewnij się, że waga stoi stabilnie na płaskiej powierzchni. W czasie testu ręce nie mogą dotykać tułowia, a nogi stykać się udami. Najlepiej wykonaj kilka pomiarów w możliwie takich samych warunkach i potem uśrednij wynik. A teraz idźcie i ważcie się wszystkie. Aha, i nie w czasie menstruacji!

Pamiętaj o rybie!

Kwasy tłuszczowe omega-3 (ryby!) wspierają starania o szczupłą sylwetkę. University of Nottingham's School of Medicine informuje, że wspierają one rozwój dobrych bakterii jelitowych, niezbędnych m.in. do prawidłowego działania metabolizmu.

WH 11/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij