[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Jak zrobić domowe nachosy?

Szukasz zdrowej przekąski na weekendowy wieczór? Pyszne i zdrowe nachosy domowej roboty sprawdzą się idealnie. 

nachosy fot. shutterstock

Domowe Nachosy

Pokrój warzywa na cienkie plasterki. Rozgrzej piekarnik do 190 °C, wyłóż je na lekko naoliwioną blachę w jednej warstwie, skrop oliwą z wierzchu i posyp morską solą i świeżo zmielonym pieprzem. Piecz, aż brzegi nachosów będą chrupkie (15-20 minut), wyjmij i odstaw na 5 minut. Posyp serem i znowu piecz 5 min. Wyjmij, wsyp do miski, dodaj pozostałe składniki i posyp posiekaną natką pietruszki lub szczypiorkiem.

Dynia piżmowa

1 mała dynia piżmowa (ok. 500 g, obrana i pokrojona w cienkie plasterki) + 1/3 szklanka pokruszonej gorgonzoli + . szklanka posiekanych orzechów laskowych + . szklanka pestek granatu.

Batat

1 słodki ziemniak (obrany i pokrojony) + . szklanka poszarpanej mozzarelli + . szklanka czarnej fasoli + . łyżeczki chili w proszku + . awokado (kostki) + plasterki marynowanych jalapeno.

Seler

2 korzenie selera (obrane i pokrojone) + 60 g brie (kostka) + . szklanka piersi z kurczaka (upieczonej, pokrojonej w kostki) + . szklanka uprażonych i posiekanych nerkowców + 2 łyżki suszonej żurawiny.

Wybieraj najlepsze

Żeby naprawdę cieszyć się smakiem, aromatem i zdrowotnymi korzyściami przypraw, muszą być one świeże i oryginalne.

Cynamon

Prawdziwy, cejloński, ma oba brzegi skręcone do środka. Pojedynczo skręcony jest cynamonowiec wonny, mniej dobry.

Anyż gwiazdkowy

Musi mieć 8 ramion, brązowy kolor i błyszczące nasiona. Inne są uszkodzone lub zleżałe i pozbawione aromatu.

Goździki

Świeże mają jaśniejszą główkę o palącym, lekko gorzkim smaku. Wrzucone do wody będą trzymać pion, stare się położą.

Imbir

Musi być gładki, twardy i mieć cienką skórę. Pomarszczone i szorstkie są stare, a dużo wypustek daje włóknisty miąższ.

Jedz Popcorn

Ma wszystkie zalety swojej matki, kukurydzy, ale dokłada też kilka od siebie. Głównie bogactwo substancji fenolowych – bardzo silnych przeciwutleniaczy, które straszą na śmierć wolne rodniki i – być może, bo badania są w toku – chronią przed rakiem. Jest też niskokaloryczny, pod warunkiem że nie zalejesz go masłem lub karmelem. Wypróbuj ziół, czosnku lub cynamonu, a efekty Cię zaskoczą!

Pilnuj kalorii

Zazdrościłaś kiedyś szczęściarom, które jedzą wszystko i nic po nich nie widać? Nie ma czego, bo aż o 10% wzrasta ryzyko nowotworów, jeśli podstawę diety stanowi wysokokaloryczne jedzenie, nawet gdy waga ciała nie rośnie.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij