Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Jak jeść mniej w pracy [6 patentów od naukowców]

Jak skutecznie schudnąć? Przestać podjadać zbędne kalorie w pracy. Łatwo powiedzieć? Z naszymi naukowo udowodnionymi patentami będzie również łatwo wprowadzić tę zasadę w życie. Poznaj sposoby na zgrabną sylwetkę w biurze.

lunch w pracy fot. shutterstock.com

1. Ukryte słodycze

Specjaliści oszacowali, że przeciętny pracownik biurowy ma w zasięgu ręki średnio 476 kcal w postaci różnych przysmaków leżących na biurku. Czarów nie ma: ci ze słodyczami w szufladzie ważą średnio o 12,5 kg więcej niż ci bez zapasów.

2. Dieta pudełkowa

Lunch przygotuj dzień wcześniej w domu, po kolacji. Z pełnym brzuchem i głową pełną pomysłów dokonasz rozsądniejszych wyborów żywieniowych. Warto, bo „na głodniaka” w pracy najprawdopodobniej upolujesz drożdżówkę albo pączka.

3. W kantynie

Gdy zawitasz do firmowej stołówki – weź tackę. Powód jest prosty: ludzie bez tacki wybierają to, co najbardziej poręczne. Czyli najczęściej pełne sera i sosów sandwicze.

4. W sklepiku

Jeśli zły los sprawi, że będziesz zmuszona zajrzeć do sklepu, zapłać gotówką. Badania wykazały, że ludzie płacący kartą pozwalają sobie na więcej łakoci i słodkich napojów.

5. Przerwa obiadowa

W przerwie na lunch skocz na spacer - wybierz knajpę oddaloną nieco dalej od biura. Po takim relaksującym tripie poczujesz się lepiej i zjesz o 24% mniej słodkiego.

6. Szuflady pełne skarbów

Gdy badanym pracownikom przełożono słodycze z blatu biurka do jego dolnej szuflady, zjadali dziennie o 74 kcal mniej (co się równa nawet 3 kg rocznie).

Poznaj też 12 trików, dzięki którym zjesz mniej. Razem będziesz znała już aż 18 sposobów na utrzymanie wagi w ryzach. Uda się!

WH 11/2016

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij