[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Fast food: 3 zasady jedzenia w sieciówkach

Jeżeli wiesz czego unikać, to czasami możesz sobie pozwolić na odwiedzenie McDonalda. Przygotowaliśmy dla Ciebie trzy złote zasady jadania w restauracjach typu fast food, które pozwolą Ci poskromić głód bez ryzyka utraty zdrowia i płaskiego brzucha.

fast food fot. Joshua Resnick 2015/shutterstock.com

Zamawiaj Happy Meal

No dobra, faktycznie porcyjka wygląda nieco dziecinnie i jeszcze będziesz musiała wybrać zabaweczkę do kompletu, ale za to dostaniesz o połowę mniej kalorii niż w dorosłej porcji. Zdziwisz się, ale to właśnie jest ta ilość kcal, której potrzebujesz. W różnych sieciach zestawy różnie się nazywają (Kids box, Zestaw Kids itp.), ale nie bój się odmłodzić.

cola fot. olavs 2015/shutterstock.com

Zrezygnuj z coli

Wiadomo, pokusa jest, bo połączenie hamburgerów z colą jest diabelskim wynalazkiem. Poza tym proponują nam napój w zestawie, więc skoro już za niego płacimy... Bądź twarda. Jedna puszeczka coli to 5 łyżeczek cukru (nie daj się nabrać na soki, bo tam może być nawet więcej) i gdyby tak wypijać tylko jedną tygodniowo, to po roku uzbierasz 6 szklanek cukru.

sosy fot. MaraZe 2015/shutterstock.com

Doprawiaj sama

Jeżeli zostawisz polewanie sosem kucharzowi, to jego ciężka ręka dorzuci Ci minimum 100 kcal do dania. Nawet tak niewinne sosy, jak barbecue, teriyaki czy sojowy, skrywają w sobie tony cukru i oczywiście kalorii. Najlepiej zamawiać potrawy jak najbardziej „gołe” (bo jak to inaczej nazwać?) i przyprawiać sosami własnoręcznie z wrodzoną delikatnością.

WH 04/2015 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij