[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Dieta a jędrne pośladki

Gładkie i jędrne pośladki wymagają przede wszystkim odpowiedniego treningu, ale ćwiczenia możesz i powinnaś wesprzeć odpowiednią dietą. Menu podajemy Ci jak na tacy.

fot. GettyImages

Najwstrętniejsze słowo na „c”? Nie mamy wielkich wątpliwości: cellulit zalicza się do ścisłej czołówki. „Powstaje, gdy pojawiają się zaburzenia w naczyniach krwionośnych tkanki podskórnej i obrzęki. Można im przeciwdziałać między innymi dzięki odpowiedniemu jadłospisowi” – mówi dr Danuta Nowicka, kosmetolog. Jeśli chcesz się z cellulitem pożegnać na dobre, zadbaj, żeby na Twoim talerzu jak najczęściej pojawiały się przedstawione niżej składniki.

Witamina C

Witamina C jest potrzebna do formowania się kolagenu, który z kolei jest niezbędny dla elastycznej skóry. Najlepsze źródło Stawiamy na czerwoną paprykę: nie dość, że zawiera mnóstwo wit. C, to na dodatek ma mało kalorii i można jej dużo zjeść.

Potas

Pomaga organizmowi gospodarować elektrolitami, usuwa sód i likwiduje obrzęki.
Najlepsze źródło Pomidory oraz ich przetwory: sporo potasu i mało kalorii. Banan po wysiłku też będzie w porządku.

Przeciwutleniacze

Sprzyjają prawidłowemu działaniu układu krwionośnego. Najlepsze źródło Ich dostawcami są warzywa i owoce o intensywnych kolorach – jednymi z najbogatszych są wszelkiego rodzaju owoce leśne. Pamiętaj też o rutynie (kasza gryczana), która wzmacnia naczynia krwionośne i zapobiega obrzękom.

Woda

Usprawnia krążenie, poprawia przemianę materii oraz umożliwia eliminację toksyn. Najlepsze źródło Tu trudno wymyślić Amerykę – na co dzień najlepsza będzie nisko zmineralizowana. Pamiętaj, że zawierają ją też warzywa (np. ogórki czy czerwona papryka) albo zupy

Kwas liponowy

Uelastycznia włókna kolagenowe oraz zapobiega stwardnieniu tkanki podskórnej. Najlepsze źródło Brokuły. Oprócz kwasu liponowego dostarczą też wit. C (pod warunkiem że nie zamordujesz jej wysoką temperaturą). No i są niskokaloryczne.

Lignany

Te związki regulują gospodarkę hormonalną, a zaburzenia w wydzielaniu estrogenu mogą mieć związek z tworzeniem się cellulitu. Najlepsze źródło Siemię lniane. Pamiętaj, aby nie jeść go w całości, bo te małe nasionka są niezwykle twarde. Miel je, najlepiej tuż przed jedzeniem, bo leżąc długo w szafce, stracą korzystne właściwości.

Szukasz odpowiedniego treningu na pupę? Polecamy nasz czterotygodniowy plan, dzięki któremu Twoje pośladki uzyskają jędrność i apetyczną formę.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij