[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Co pić zamiast wody i soków z kartonu? [nawadnianie organizmu]

Nie lubisz wody? Nie szkodzi. O odpowiednie nawodnienie organizmu możesz zadbać, pijąc inne napoje. Jakie i w jakich ilościach? Na to pytanie odpowiada nasza dietetyczka.

co pić zamiast wody Dodaj cytrynę, a jeśli to nie wystarczy, zdecyduj się na bąbelki.

Nie przepadam za wodą, a soki z kartonu zawierają dużo cukru. Co w takim razie powinnam pić?

Na pytanie naszej Czytelniczki odpowiada ekspertka – założycielka oraz główny dietetyk w Poradni Dietetycznej hälsa.

Po pierwsze, w ciągu dnia powinnaś wypić 1,5-2 litry płynów. „Najefektywniej pragnienie zaspokajają napoje hipotoniczne – mówi Aneta Łańcuchowska z Poradni Dietetycznej hälsa. – Czyli takie, które są rzadsze niż płyny ustrojowe. Należy do nich m.in. woda czy słaba, niesłodzona herbata”.

REKLAMA

Dlatego dobrze by było, gdybyś przekonała się do wody średnio zmineralizowanej (500-1000 mg składników mineralnych na litr). Aby poprawić jej smak, możesz dodać cytrynę oraz odrobinę miodu. „Woda nisko zmineralizowana, często nazywana źródlaną, nie uzupełni pierwiastków, które tracisz wraz z potem, a wysoko zmineralizowana może zawierać ich zbyt dużo” – tłumaczy dietetyk. Dodatkowo możesz pić również samodzielnie wyciskane soki warzywne czy owocowe.

„Napoje izotoniczne szybciej uzupełniają brakujące mikro- i makroelementy, niestety większość z nich zawiera znaczne ilości sztucznych barwników, słodzików i konserwantów – mówi Aneta Łańcuchowska. – Natomiast napoje energetyczne (hipertoniczne) odwadniają i wypłukują minerały z organizmu”. Dlatego staraj się ich unikać.

Uwaga: jeśli masz do nas jakąś sprawę, chcesz nas o coś zapytać, powiedzieć, o czym chciałabyś przeczytać w WH, zajrzyj na nasz oficjalny facebookowy profil. Możesz być pewna, że żadnej wiadomości nie zostawiamy bez odpowiedzi, a na najciekawsze pytania, odpowiadamy na łamach papierowego wydania „Women’s Health”.

WH 05/2015

Komentarze

 (16)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij