REKLAMA

7 dietetycznych zwyczajów gwiazd, które warto podpatrzyć

Wcale nie są tak szalone, jak można by się spodziewać.

Jennifer Lopez fot. Shutterstock.com

Mogą korzystać ze wsparcia najwybitniejszych dietetyków oraz kucharzy i z niemal nieograniczonego budżetu. Dbanie o zdrowie przy takim zapleczu na pewno jest dużo łatwiejsze, ale przecież wprowadzanie zdrowych nawyków wcale nie wymaga grubego portfela ani masy wolnego czasu. Najważniejsza jest silna wola i motywacja. Podpatrzyłyśmy, jak to robią gwiazdy i przychodzimy do was z garścią dietetycznych patentów.

1. Meghan Markle zaczyna dzień od zielonego soku i zdrowych tłuszczy

Była księżna Sussexu każdy dzień rozpoczyna od szklanki ciepłej wody z sokiem z cytryny. Uzupełnieniem porannego posiłku najczęściej jest kromka razowego pieczywa na zakwasie posmarowana rozgniecionym awokado z solą, pieprzem i odrobiną oliwy. Meghan często wybiera również owsiankę z bananem i syropem z agawy. Po południu stawia na zielone soki, które pomagają jej utrzymać stały poziom energii. Wieczorami pozwala sobie na kieliszek czerwonego wina.

2. Alicia Keys dietą dba o skórę

W rozmowie z Vogue Alicia Keys wyznała, że całkowicie odstawiła nabiał oraz pieczywo i to było kluczem do poprawy stanu skóry. „Jestem uzależniona od chleba, więc rezygnacja z niego jest trudna” - wyznała. Piosenkarka dba za to o odpowiednią podaż wody oraz o ograniczenie spożywania potraw smażonych. Dzięki temu udaje jej się utrzymać stan skóry w ryzach.

3. Jennifer Lopez dba o poziom H2O

J.Lo to nie tylko królowa popu, ale rownież królowa odpowiedniego nawodnienia. Jej trener i life coach, Dodd Romero, w rozmowie z tygodnikiem US Weekly zdradził, że Lopez wypija co najmniej siedem szklanek wody dziennie. Poza tym jej dieta opiera się na dostarczaniu organizmowi określonych ilości białka, warzyw, tłuszczów oraz węglowodanów. Piosenkarka nie odmawia sobie jednak małych przyjemności. Po wyczerpujących występach pozwala sobie na ulubione przekąski, najczęściej są to pączki. 

4. Kate Hudson zawsze jest 5 posiłków dziennie

W rozmowie z WH zdradziła, że jej patentem na zachowanie formy i zdrowia jest zbilansowana dieta. Kate je 5 posiłków dziennie - zaczyna od soku z selera naciowego, następnie spożywa koktajl proteinowy, posiłek bazujący na płatkach owsianych, acai bowl lub jajka. Reszta posiłków to z reguły opcje bazujące na składnikach roślinnych (np. makaron z dyni lub cukinii). Okazjonalnie sięga po kurczaka, rybę lub stek wołowy.

5. Venus Williams zrezygnowała z produktów odzwierzęcych

W 2011 roku u Venus zdiagnozowano chorobę autoimmunologiczną. Zespół Sjögrena powoduje suchość oczu oraz ust, a także ból stawów i zmęczenie, co znacznie osłabiło jej sportową formę i ostatecznie doprowadziło do zakończenia kariery. Jednak po całkowitej zmianie diety, Williams postanowiła wrócić do gry i ponownie wystąpić na korcie. Tenisistka postawiła na surową dietę wegańską. "Zakochałam się w idei odżywiania organizmu w najzdrowszy możliwy sposób.” - powiedziała w rozmowie z magazynem Health. 

6. Halle Berry zrezygnowała z cukru

Gdy miała 22 lata, zanim zdiagnozowano u niej cukrzycę, jej dieta obfitowała we wszystko, co słodkie. Na śniadanie jadła głównie płatki śniadaniowe i batoniki. Wszystko zmieniło się po postawieniu diagnozy. „Moje zdrowie było zagrożone. Musiałam przerzucić się na zdrowsze opcje. Wszystko, co słodkie poszło w odstawkę - cukierki, desery, nawet bardzo słodkie owoce. Na początku było ciężko. Przez całe życie opierałam swoją dietę na cukrze. Kiedy z niego zrezygnowałam borykałam się z bólami głowy i okropnymi wahaniami nastroju” - zdradziła gwiazda.

Obecnie dieta Halle składa się ze zdrowych tłuszczów i niskowęglowodanowych alternatyw. Dzięki temu utrzymuje zdrowie w ryzach i czuje się dobrze.

7. Jessica Alba gotuje sama i zachowuje zdrowy balans

Aktorka nie czeka aż ktoś podstawi jej posiłek pod nos. „Latem często grillujemy na świeżym powietrzu, zimą przerzucamy się na pieczenie w domowym zaciszu. W naszym menu zawsze muszą znaleźć się pieczone warzywa.” - zdradziła w rozmowie z Byrdie.  Alba niezwykle ceni proste zmiany, dzięki którym jedzenie, które serwuje swojej rodzinie jest zdrowe i odżywcze, a jednocześnie niezwykle smaczne.

Mama trójki dzieci doskonale wie że w życiu najważniejszy jest balans, dlatego unika restrykcyjnych diet eliminujących całe grupy produktów. Dzięki temu nie zdarzają jej się napady głodu, podczas których spożywa spore ilości „zakazanych” smakołyków. „Jem je [junk food], kiedy mam na nie ochotę. Gdy rezygnuję z nich całkowicie, zdarzają się momenty, w których niepotrzebnie się objadam. To nie jest zrównoważony sposób żywienia” - mówi gwiazda.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA