W wielu krajach miesiączka nadal jest tematem tabu, co niesie ze sobą wiele negatywnych konsekwencji. Nawet w najbardziej rozwiniętych aglomeracjach zdarza się, że uczennice tracą możliwość uczęszczania na lekcje z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych. Gdy brakuje podpasek czy tamponów, młode dziewczyny używają papieru toaletowego lub skrawków ubrań. Wpływa to jednak znacząco na ich komfort i samoocenę. Przez nieobecność w szkole, dziewczęta tracą kontakt z przyjaciółmi i możliwość uczestnictwa w aktywnościach, które są istotne dla budowania ich pewności siebie, a to z kolei jest niezwykle ważnym elementem dojrzewania. W Polsce problem ten dotknął niemalże 1 na 6 dziewcząt.
We współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, producent kobiecych produktów higienicznych Procter & Gamble rozpoczyna program Always #AkcjaDonacja mający na celu wspieranie uczennic,
które ze względów finansowych nie mogą sobie pozwolić na zakup artykułów menstruacyjnych. Akcję może wesprzeć każdy, kto kupi podpaski Always w dowolnym sklepie na terenie kraju, w okresie od 31 lutego do 15 marca. Akcję wspierać można także w mediach społecznościowych udostępniając w serwisie Facebook lub Instagram zdjęcie z hashtagami #Always #AkcjaDonacja. Za każde zakupione opakowanie podpasek Always lub udostępnione zdjęcie, Procter & Gamble przekaże donację potrzebującym dziewczynkom w wieku szkolnym, za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża.

#Always #AkcjaDonacja
*Ankieta online wykonana na zlecenie P&G w 2018 roku, przeprowadzona została na grupie
300 dziewcząt w wieku 18-24.
Komentarze
~Joanna, 2020-02-29 19:26:43
~lala, 2020-02-25 16:40:04
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?