Dieta i trening Any De Armas – 15 porad gwiazdy

Jedna z najsympatyczniejszych dziewczyn Bonda i ekranowa Marilyn Monroe w netflixowej „Blondynce” zdradza, jak utrzymuje idealną sylwetkę.

Ana De Armas East News

Ana de Armas jest dziś pierwszoligową gwiazdą Hollywood. Od przełomowej roli w „Blade Runner 2049” udało jej się  dołączyć do szeregu dziewczyn Bonda, zagrać agentkę CIA w „Grey Man” Netflixa, i wzbudzić mnóstwo zainteresowania rolą legendarnej Marilyn Monroe, w filmie biograficznym „Blondynka”. Imponujące CV, prawda?

Aby przygotować się do ról, aktorka przechodzi bardzo intensywne treningi i, uwaga spoiler, potrafi skopać dzięki temu niejeden tyłek.

Jednak jej prywatne podejście do ćwiczeń i odżywiania jest zupełnie odmienne. Na potrzeby ról De Armas wylewa siódme poty na siłowni (w końcu to jej praca), jednak w wolnym czasie trenuje dla zachowania równowagi. Zdrowy tryb życia pomaga jej zachować pewien poziom spokoju w szalonej branży filmowej. Jeżeli Ty także chciałabyś wprowadzić nieco więcej równowagi do swojej codzienności (kto by nie chciał?), skorzystaj z 15 porad Any De Armas dotyczących dbania o zdrowie i kondycję – fizyczną i psychiczną.

1/ Stawiaj na treningi, które dobrze wpływają także na kondycję psychiczną.

Między intensywnymi treningami do ról filmowych (więcej na ten temat dalej), Ana znajduje czas na te rodzaje sprawności, które pomagają jej zostawać w dobrej kondycji psychicznej. Na przykład? Pilates. Aktorka przyznaje, że znalezienie czasu na trening między sesjami nagraniowymi jest trudne,  jednak zawsze stara się znaleźć studio pilates blisko hotelu, w którym akurat mieszka, by „pozostać przy zdrowych zmysłach”.

2/ Niech jedzenie będzie przyjemnością, nie tylko paliwem.

Ana uwielbia jedzenie. W wywiadzie dla Elle US ujawniła, że ​​jej ulubiony posiłek to klasyczne kubańskie danie składające się z ryżu i fasoli, z jajkiem sadzonym na wierzchu. Mniam.

3/ Medytuj.

Każdy potrzebuje trochę czasu tylko dla siebie. Ana De Armas nie jest wyjątkiem.

„Medytuję – powiedziała w wywiadzie dla magazynu Vogue. - Bardzo to lubię. Kiedy zaczniesz to robić i jesteś w tym konsekwentna, w końcu zdajesz sobie sprawę, jak bardzo to pomaga poukładać sobie wszystko w głowie."

4/ Wspomagaj organizm w regeneracji.

Poważne treningi wymagają poważnej regeneracji. Istnieje kilka cudownych produktów, które pomogą Ci ukoić mięśnie po dobrej sesji na siłowni, w tym na przykład pistolet do masażu Theragun. Magia tego sprytnego gadżetu nie jest nam obca, podobnie jak De Armas.

„Trzymam całe moje napięcie w ramionach i nogach, a to urządzenie jest niesamowite – powiedziała Vogue US. - To dobre uzupełnienie kąpieli w soli Epsom i kremu z arniki, ponieważ pomaga rozluźnić mięśnie”.

5/ Bądź otwarta na nowe formy ćwiczeń.

Nawet jeżeli nie trenujesz do roli nowej dziewczyny Bonda, możesz skorzystać z mniej popularnych dyscyplin, które uprzyjemnią Ci dbanie o kondycję fizyczną. Dla De Armas było to strzelanie - hobby, które odkryła dopiero przygotowując się do roli.

„Muszę przygotowywać się do filmów akcji, które wymagają naprawdę intensywnej aktywności fizycznej, treningu i choreografii. Zajmuje mi to czas od 9 rano do 14, a potem mam przerwę – powiedziała Vogue UK. - W weekendy chodzę na strzelnicę poćwiczyć strzelanie z broni palnej, której muszę używać w filmie. Bardzo mi się to podoba”.

6/ Nie przechodź na diety.

De Armas wyżej ceni codzienne przyjemności niż przestrzeganie ścisłej diety. Sama przyznaje:

„Prawda jest taka, że ​​nie jestem zbyt zdyscyplinowana, jeśli chodzi o dietę. Generalnie robię wszystko, co sprawia, że ​​jestem szczęśliwa w życiu, a jedzenie sprawia, że ​​jestem całkiem szczęśliwa!”.

Amen.

7/ Spędzaj czas na łonie natury.

W czasie reżimu treningowego do roli, De Armas ostro trenuje na siłowni, jednak, jak widać na jej Instagramie, w wolnym czasie bardziej ceni ruch na świeżym powietrzu. W letnich miesiącach pływa na otwartych wodach, bardzo dużo też spaceruje – co uwiecznia na zdjęciach z pięknymi krajobrazami w tle.

Badania wykazały, że ćwiczenia na świeżym powietrzu mogą być najbardziej korzystne dla zdrowia psychicznego, ponieważ prowadzą do poprawy nastroju, zmniejszenia lęku i bardziej pozytywnych emocji.

8/ Spaceruj z psem.

Futrzane dziecko De Armas – Elvis - jest jej najlepszym przyjacielem, z którym często wychodzi na spacery. Chociaż najwięcej mówi się o tym, że chodzenie wzmacnia nogi i core, może również zdziałać cuda dla zdrowia psychicznego. Badania wykazały, że obniża ciśnienie krwi i tętno, poprawia samopoczucie oraz poprawia jakość snu, nastrój i obniża poziom stresu.

9/ Od rana ćwicz uważność.

Chociaż sama określa się jako nocnego marka, Ana De Armas stara się zaczynać dzień wcześnie i z energią.

„Tak naprawdę nie jestem rannym ptaszkiem. Do pobudki potrzebuję kawy i odrobiny muzyki – powiedziała Vogue US. - Przez lata nauczyłem się cieszyć porankami i wykorzystywać je, by naprawdę o siebie zadbać. To, co robisz rano, to twój rytuał – wykonuj go w swoim tempie i czasie. Wszystkie rzeczy, które robię pomagają mi się obudzić i dowiedzieć się, jak się czuję tego dnia.”

10/ Mieszaj treningi, żeby wciąż mieć z nich fun.

De Armas powiedziała People, że miksowanie treningów pomaga jej utrzymać motywacje do ćwiczeń:

„Aktywność fizyczna sprawia, że jestem szczęśliwa – pod warunkiem, że jest fajna. Każdego dnia robię coś innego – jednego dnia boks, następnego spinning lub trening siłowy – żeby się nie nudzić”.

11/ Używaj podcastów, aby się wyłączyć.

„Czasami robię zdjęcia nocne, więc muszę zmienić cały harmonogram i spać w ciągu dnia – powiedziała aktorka w wywiadzie dla Marie Claire. - Naprawdę trudno jest wyciągnąć wtyczkę i po prostu iść do łóżka o nie swojej porze – czasami po prostu nie mogę, bo kręci mi się w głowie. Używam wtedy aplikacji, którą naprawdę lubię, o nazwie Waking Up. To naprawdę pomogło mi uregulować oddech, zrelaksować się i po prostu dotrzeć do strefy, w której chcę odpoczywać”.

12/ Kąp się co wieczór.

Czy istnieje lepszy sposób na relaks niż kąpiel? De Armas uważa, że ​​nie.

„Wypracowałam sobie codzienny rytuał: gorąca kąpiel z solą, mydłem i musującą kulą. Nawet jeśli się spieszę, po prostu skracam leżenie w wannie do 15-20 minut – powiedziała Glamour. – Nie chcę tego pomijać. Stało się to ważną częścią mojej rutyny przed pójściem spać. I ważna zasada: żadnych telefonów w wannie!”

13/ Uprawiaj boks, aby uwolnić stłumioną energię.

De Armas ujawnia, że ​​boksowanie jest jednym z jej ulubionych treningów.

„Uwalnia całą tę tłumioną energię i nie ma w nim nic nudnego. Nie musisz robić tego samego każdego dnia, ponieważ nie czujesz tego samego dnia każdego dnia, prawda? Czerpię z tego wiele radości, a to czyni trening świetnym, uwierz mi!”.

14/ Spraw, by ​​fitness stał się nawykiem, a nie obowiązkiem.

Regularne treningi zawsze były częścią rutyny De Armas, ale ostatnio udało jej się podnieść poprzeczkę naprawdę wysoko - do imponujących pięciu treningów tygodniowo. Motywacja? Rola agentki Palomy w „No Time To Die” z 2019 roku.

15/ Odkryj, co Cię uszczęśliwia.

„Myślę, że wszyscy jesteśmy zmuszeni niekoniecznie szukać, ale obserwować, co naprawdę lubimy i co nas uszczęśliwia – powiedziała aktorka Natural Diamonds. – Co nas inspiruje? Kiedy jesteśmy szczęśliwi? Co pozwala nam zachować jasność umysłu? Dla mnie to medytacja i rozmowy telefoniczne. Lubię słuchać ludzi, dlatego nie przekonują mnie wiadomości SMS. Łatwiej jest mi odczytać intencje i nastrój rozmówcy. Zresztą lubię słuchać o tym, co dobrego przydarzyło się moim przyjaciołom. Jestem szczęśliwa, kiedy oni są szczęśliwi!”

Zobacz również:
REKLAMA