REKLAMA

Idealny żel pod prysznic - czyli jaki?

Kąpielowe upodobania Polek i Polaków nie są już dla nas tajemnicą. Na podstawie badania zleconego przez markę Kneipp, postanowiłyśmy wytypować najbardziej kompletny produkt do mycia ciała. Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie płynnej formy mydła? Oto odpowiedź.

Kneipp Żele pod prysznic

Na dobry początek statystyka, z którą - bazując na doświadczeniach własnych - kłócić się nie będziemy. Kobiety zdecydowanie częściej niż mężczyźni zwracają uwagę na skład kupowanego produktu oraz ewentualne korzyści dla skóry wynikające z jego stosowania. Bez wielkiego zdziwienia, prawda? Naszym zdaniem mężczyźni są w tej kwestii nad wyraz praktyczni i sięgają po prostu po ulubioną markę lub po produkt najbardziej odpowiadający im zapachowo. Istnieje jednak kilka cech, które są najbardziej interesujące dla poszukujących odpowiedniego żelu pod prysznic. 

Cechy idealnego żelu pod prysznic

67% zapytanych o najważniejszą cechę żelu wskazało odczucie świeżości i czystości. Bezdyskusyjnie to punkt numer jeden na liście prawie 3/4 ankietowanych. Lubimy czuć się świeżo, a więc komfortowo - zwłaszcza latem, gdy przyjemne upały dość nieprzyjemnie wpływają na ogólne poczucie świeżości. W tej kwestii mogą pomóc np. naturalne olejki z eukaliptusa i mięty - polecamy pielęgnujący żel Kneipp Refreshing. Zawarte w nim odświeżające olejki są gwarancją miłych doznań podczas kąpieli i uczucia świeżości skóry już po jej zakończeniu.

Na podium znalazły się również: świeży naturalny zapach (64%) i uczucie nawilżenia skóry (56%). Raz jeszcze badani wskazali na świeżość, tym razem na tą bezpośrednio pochodzącą od zapachu. Uczucie nawilżenia jest wyraźnie bardziej istotne dla kobiet - to ważne odpowiednio dla 66% dziewczyn i 47% mężczyzn. Poszukujący nawilżenia powinni zwrócić uwagę na obecność w składzie produktu naturalnych olejków, np. olejku ze słodkich migdałów, olejku jojoba czy ekstraktu z masła Shea.

W żelach rzadko poszukujemy intensywnego pienienia się (27%) i kremowej konsystencji (33% kobiet i 15% mężczyzn). Są to cechy mniej ważne niż chociażby zawartość wyłącznie naturalnych składników (35%) czy obecność składników poprawiających jakość skóry (50%). Z badania wynika jasno, że kupując żel pod prysznic chcemy produktu, który gwarantuje duże odczucie świeżości, przyjemny zapach i dobry lub bardzo dobry skład.

Dlaczego kupujemy ten sam produkt po raz drugi?

Co sprawia, że w drogerii wracamy po nasz ulubiony żel pod prysznic? Dla 57% z nas najbardziej istotne są właściwości produktu i właśnie za to doceniamy konkretne firmy. Równie ważny (55%) jest zapach. Żel, który dobrze działa na nasz zmysł węchu, ma bardzo dużą szansę stać się tym ulubionym. Niewiele mniejszą uwagę zwracamy na cenę (54%). To nowość, która jednak dość dobrze pokazuje, że ostateczny koszt produktu jest kluczowym czynnikiem wyboru dla ponad połowy z nas. 

Przywiązanie do marki to powód, dla którego blisko 36% z nas wybierze raz jeszcze ten sam produkt. To sporo, bo co najmniej co trzecią z nas można nazwać lojalną klientką. 31% kieruje się głównie składem i jest to podejście bardzo świadome. Tu również bez niespodzianki - kobiety czytają etykiety zauważalnie częściej niż mężczyźni.

Jeśli interesuje Was wysoka jakość, ciekawe kompozycje zapachowe, dobry skład i rozsądna cena, zwróćcie uwagę na nowe żele marki Kneipp. Ta firma posiada wieloletnią tradycję, a jej produkty wytwarzane są z najwyższej jakości ekstraktów roślinnych, na podstawie receptur o naukowo potwierdzonej skuteczności. Fundamentem powstania oraz rozwoju marki jest filozofia księdza Sebastiana Kneippa (1821-1897), prekursora naturalnych metod leczenia. Metoda KNEIPPa, oparta na filozofii Sebastiana Kneippa, jest uznawana od 2015 roku za niematerialne dziedzictwo kulturowe UNESCO. Kosmetyki marki KNEIPP są dostępne w drogeriach Hebe, Rossmann oraz Super-Pharm.