[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trendy na 2018 rok w styczniowym Women's Health

Nasz trend na 2018 rok? Bycie w formie! Z tym hasłem zgadza się nasza okładkowa gwiazda Maffashion, która opowiada, dlaczego warto o siebie zadbać. W noworocznym Women's Health pokazujemy Wam najgorętsze trendy w fitnessie, diecie, urodzie i stylu i podpowiadamy, jak sprawić, by w  tym roku w końcu się udało!

Maffashion Womens Health

Nieśmiertelna mała czarna

Pamiętacie hasło ogłoszone przez Women’s Health w 2013 roku: „Fit is the new black?”, co w wolnym tłumaczeniu oznaczało tyle, że bycie w formie liczy się bardziej niż elegancki ciuch z metką projektanta. Że dzisiaj sprawne ciało, zdrowa skóra, lśniące włosy więcej mówią o właścicielce niż torebka ze znanym logo. Bo bycie w formie zaczęło oznaczać jedno: dbam o swoje ciało, bo lubię siebie, jestem konsekwentna w dążeniu do celu, kocham życie i biorę odpowiedzialność za jego jakość. Nie ma to wiele wspólnego z zamieszkaniem w siłowni i byciem na diecie 24/7, ale niektórzy to hasło zrozumieli jako przymus bycia szczupłym i znerwicowanym, więc schowali się pod kraciastym kocykiem z kubkiem ciepłego kakao i blachą czekoladowego brownie, gdzie przesiedzieli przez cały 2016 rok.

Jednak już na początku 2017 roku okazało się, że hygge, ten „uniwersalny klucz do szczęścia”, nie działa, no, może poza zimną i mroczną Danią. Jednak u większości z nas, niemających genów Wikingów, już kilka tygodni takiego „szczęścia” objawiało się bólem wątroby i kilogramami nadwagi. Więc tłuściutkie hygge w rankingu modnych trendów szybko zostało podmienione na lagom, czyli umiejętność mówienia: dość. Większość zwolenników tej filozofi i niedostatku wysypało się jednak na jednym: w którym momencie powiedzieć „dość”, żeby już nie odczuwać niedosytu, a jeszcze nie otrzeć się o przesyt. Zmęczeni ciągłym balansowaniem szukają nowych sposobów na życiową równowagę.

Co przyniesie nam 2018 rok? Podobno w czasach, gdy wszystko wokół jest niepewne i chwiejne, mamy postawić na prawdziwe wartości, takie jak wzmocnienie rodziny, powiększanie kręgu przyjaciół i... dbanie o zdrowie i formę. Hasło „Fit is the new black” ma być tak samo aktualne, jak 5 lat temu. Bo z formą jest jak z małą czarną – nigdy nie wychodzi z mody.

WH 01-02/2018

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij