Smartwatch Garmin Lily [sprzęt miesiąca]

Biżuteria na treningu? Z połączenia klasycznego stylu i nowoczesnych funkcji powstał smartwatch Garmin Lily.

Sprzęt miesiąca fot. Materiał prasowy
Wzory na tarczy wersji Classic są inspirowane modą premium, a naturą w wariancie Sport.

Ekspertka - Joanna Dudzińska

Redaktor Women's Health i Runner's World sprawdza dla Was wszystkie fit trendy.

REKLAMA

Garmin Lily

Może kiedyś sportowe zegarki pasowały tylko do Sporty Spice, ale dziś każda z nas może mieć smartwatcha w swoim stylu (a Ty, którą Spicetką jesteś?). Garmin Lily jest inspirowany klasycznymi biżuteryjnymi zegarkami – powstał z myślą o kobietach, które cenią elegancję i dbają o siebie. Niewielka, 34-mm koperta i subtelna tarcza z ekranem dotykowym kryją w sobie opcje monitorowania aktywności i zdrowia (m.in. saturacji, cyklu menstruacyjnego) oraz podstawowe funkcje smart.

Cena: od 895 zł; garmin.com

Sprzęt miesiącafot. Materiał prasowy

North Face Flight VECTIV

Wkładki z włókna węglowego, dotąd znane z rekordów na asfalcie, są już w butach trailowych. Wg badań model Flight VECTIV redukuje przeciążenia przy zbieganiu o 10%.

Cena: 849,99 zł

Sprzęt miesiącafot. Materiał prasowy

New Balance 1080v11

Flagowy model New Balance 1080v11 w kolejnej odsłonie ma zmodyfikowaną cholewkę HypoKnit – przez to lepszą oddychalność i więcej miejsca na palce.

Cena: 649,99 zł

Sprzęt miesiącafot. Materiał prasowy

adidas ULTRABOOST 21

Kolorystyka najnowszej wersji kultowej serii butów biegowych adidas, ULTRABOOST 21, odzwierciedla jego charakter: sprężystość i energię.

Cena: 749 zł

Zobacz również:
Te ćwiczenia na korpus są dużo skuteczniejsze niż upomnienia naszych babć: „Nie garb się!”. Poprawiają siłę core’u i jego wytrzymałość. Wykonuj je 3 razy w tygodniu, by mięśnie posturalne naprawdę poczuły się zaopiekowane. Ukończ podaną liczbę powtórzeń każdego ruchu, przechodząc bez przerw między kolejnymi ćwiczeniami. Po skończonym obwodzie powtórz całość dwukrotnie (w sumie robisz trzy rundy). Skup się na ściąganiu łopatek w tył i w dół, „wydłużaniu kręgosłupa” i utrzymywaniu go w neutralnej pozycji – łącznie z szyją.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA