Kwietniowy numer Women's Health już w sprzedaży!

Co takiego jest w młodości, że wydaje się wszystkim stanem najbardziej pożądanym, a upływ lat traktowany jest jak kara boska? Tym bardziej, że wszystkie badania pokazują (i samo życie też), że poziom satysfakcji z życia dwudziestolatków jest dużo niższy niż pięćdziesięciolatków. Ba, z wiekiem polepsza się samoakceptacja, polepsza się produktywność, rosną umiejętności społeczne i towarzyskie, już o satysfakcjonującym seksie nie wspominając. Nasz kwietniowy numer WH jest wielką pochwałą dojrzałości – zobaczcie, co między innymi w nim znajdziecie. 

nowy numer WH MPP

1. Diane podnosi poprzeczkę

Widziałyście już film 355 z Diane Kruger, Penelope Cruz, Jessicą Chastain i Lupitą Nyong’o? Można lubić lub nie kobiece kino akcji, można narzekać na strzelanki i mordobicia a’la Jason Statham, ale forma i sprawność Diane budzi podziw i zazdrość. Tym większe, gdy się wie, że aktorka zaczęła trenować do roli zaledwie 6 miesięcy po porodzie – dodajmy, po porodzie w wieku 42 lat. Tak. Codzienne zajęcia z boksu, zapasów, krav-magi, rutynowe treningi, wojskowe ćwiczenia z bronią i walka wręcz przyniosły zdumiewające efekty – to trzeba zobaczyć na własne oczy! W WH opowiada o łączeniu tych wszystkich rzeczy ze szczęśliwym macierzyństwem i o wieku, w którym ćwiczenia przestają być przymusem, a stają się po prostu czasem dla siebie. Fajna babka! s. 28

REKLAMA

2. 13 mitów, które siedzą z nami przy stole

Część z nich dostałyśmy w spadku w domu u rodziców, część to opowieści znajomej znajomej, która stosowała i wspaniale schudła, a w jeszcze inne same uwierzyłyśmy, czytając w internecie. O czym mowa? Oczywiście o naszych codziennych żywieniowych mitach i przyzwyczajeniach, które stale nam towarzyszą w kuchni i jadalni. Wzięłyśmy je pod lupę i zderzyłyśmy z nauką. Sprawdźcie, czy wytrzymały to starcie. s. 42

3. Mini guma, maxi efekty

Z gumą oporową i tym planem zmienisz swoje ciało w 30 dni. Poprawisz wytrzymałość mięśni, mobilność i komunikację między mózgiem a muskułami (tak, możesz być pewna, że się pojawią), nabierzesz więcej siły, a co za tym idzie, więcej pewności siebie i swojego ciała. Same korzyści. W dodatku te ćwiczenia dają się robić wszędzie, więc trudno o wymówkę. Gotowa? s. 62

4. Ajurweda – żyj w zgodzie ze sobą

Najstarszy znany model zdrowia – często nazywany „matką medycyny – liczy sobie ponad 5000 lat i pochodzi z Indii. Z nazwą pewnie każdy się zetknął, ale z konkretami już mniej. Ten artykuł może to zmienić, podobnie, jak zmieniła zdanie WHO, uznając w 1979 roku ajurwedę za naturalną koncepcję zdrowia i terapii, a nie wymysły czarnej magii. Warto! s. 94

5. Spójrz mi w oczy

Nie, nie zabieramy cię do okulisty, tylko do domowego zakładu pielęgnacji i medycyny estetycznej, bo skóra powiek i okolic oczu jest najszybciej starzejącą się partią naszego ciała. (dermatolodzy mówią, że proces starzenia może zaczynać się już po 20. roku życia – auć!). Przygotowaliśmy 6. stronicowy kurs, jak i czym najlepiej zadbać o tą najbardziej wrażliwą okolicę. s. 106

6. Kiedy dziecko staje się rodzicem

Opiekowanie się i troska o schorowanego, starego rodzica stanie się kiedyś codziennością każdej z nas. To nieuchronne i trzeba się będzie z tym zmierzyć. To bolesna konfrontacja z odchodzeniem, z utratą urody ciała, sprawności, dumy, błyskotliwości, dowcipu, wspomnień, życiowych radości – tego wszystkiego będziemy świadkami dzień po dniu. 

Jak sobie z tym poradzić, skąd brać siłę psychiczną i jak ją regenerować, by się nie pogubić, a jednocześnie wspierać chorego, kochanego człowieka. O tym jest ten ważny artykuł. s. 132

Zobacz również:

REKLAMA

REKLAMA