Grudniowy numer Women's Health już jest!

W grudniowym numerze Women’s Health zabieramy was do krainy przyjemności, do źródeł tego, co sprawia, że na pytanie „Czy jesteś szczęśliwa teraz?” odpowiadamy „Tak!”. Warto czasem zadać sobie takie pytanie i zastanowić się nad emocjami, których doświadczamy. Mamy wtedy szansę odkryć potrzeby i przyjemności, których istnienia dotychczas nawet sobie, być może, nie uświadamialiśmy.

nowy numer WH MPP

Wiem, co jest dla mnie dobre

Magdalena Kanoniak – znana szerzej w sieci jako Radzka – jest mistrzynią przyjemności. Jak mówi w rozmowie z WH: „Jestem dla siebie dobra i znam swoje potrzeby. Nie lubię się ograniczać, czegoś sobie narzucać, pielęgnować w sobie złych emocji. Nie zastanawiam się też, czy na to zasłużyłam, czy nie – po prostu chcę dbać o siebie i dzięki temu jestem szczęśliwa”. Chyba właśnie ta filozofia self care stoi za pozytywną energią, która od niej bije. Do naśladowania od zaraz. s. 34

REKLAMA

Mocktail Women’s Bar

U nas to po prostu drinki bez alkoholu, ale gdybyś chciała je zamówić na świecie, szukaj w karcie: mocktail, zero proof, virgin, bonless coctail lub temperance drink. Co najbardziej się nam podoba, to że decyzji o przyrządzaniu i piciu bezalkoholowych drinków nie trzeba już wyjaśniać ciążą, braniem leków czy prowadzeniem auta. Dość wymówek – mocktaile to wybór smakoszki! Wypróbuj w dobrym towarzystwie. s. 50

Nic takiego się nie stało

Termin „samoakceptacja” spowszedniał jak schabowy z kapustą, jednak nowy, wprowadzony przez psychologów, „samowspółczucie” wydaje się być sensownym kluczem do rozumienia siebie i szukania równowagi. Konstrukt zaczerpnięty z filozofii buddyjskiej opiera się  na trzech filarach: życzliwości dla siebie, uważności i poczuciu wspólnoty i w najprostszych słowach daje się wyłożyć następująco – odnoś się do siebie w taki sposób, w jaki odnosisz się do swoich najlepszych przyjaciół. Inaczej mówiąc, więcej empatii, życzliwości i wsparcia na co dzień dla samej siebie. U nas kurs dla początkujących. s. 53

Grzeszne rozkosze

Nie twierdzimy, że samodyscyplina i silna wola są bezużyteczne; najważniejsze, według nas, to wiedzieć kiedy ich używać. Psychologowie zgodnie twierdzą, że warto dla zachowania psychicznej równowagi oszczędzać je na sprawy większego kalibru, rzeczywiście istotnych dla naszego życia, a w mniejszych folgować sobie i pobłażać (w granicach rozsądku, rzecz jasna). Twój świat nie runie, jeżeli zjesz pączka bez wyrzutów sumienia, natomiast może się zmienić, jeżeli nie nauczysz się angielskiego, a do tego trzeba się systematycznie przykładać. s. 58

Ćwicz dla przyjemności

O dobrodziejstwach treningu piszemy od pierwszego numeru, teraz jednak mamy  specjalny, zwiększający doznania seksualne i libido (po nim, nie w trakcie). 8- tygodniowy program ćwiczeń dna miednicy i góry ciała może zmienić twoje życie w sypialni. I zmieni. s. 74

Więcej czułości

Nasi przodkowie musieli mieć zmysły wyostrzone jak brzytwa. Kto nie dostrzegł lub nie usłyszał w porę skradającego się wroga lub drapieżnika, ginął, nie przekazując genów. Dziś superczułe zmysły nie są już  krytycznym warunkiem przeżycia i służą głównie do dostarczania nam przyjemności: pięknych obrazów, pięknych dźwięków, zapachów, czułego dotyku. Radzimy, co robić, żeby się stępiły, a przyjemność trwała jak najdłużej. s. 90

Leżę w wannie…

Kto ma w łazience tylko prysznic (współczujemy), nie wie, co traci. Prysznic to szybki i praktyczny higienista, ale wanna to coś więcej. To strefa komfortu i relaksu, a sama kąpiel jest jedną wielką terapią dla ciała i umysłu. Uzasadniamy, dlaczego warto ją brać i dodajemy w bonusie przepisy na domowe peelingi. Plum. s. 96

Między nami łasuchami

Piszemy krótko o długiej historii nieba w gębie, czyli o czekoladzie. Dostaliśmy ją w spadku po starodawnych Olmekach, Majach i Aztekach zamieszkujących dzisiejszy Meksyk i był to lepszy dar dla ludzkości nawet od Salmy Hayek. 6-cio stronicową laudację kończymy słynnymi przepisami z wykorzystaniem czekolady, które musisz spróbować zrobić. s.124

Zobacz również:
Nie brakuje Ci żadnych supermocy, tylko treningu mocy. Zobacz, jak ćwiczyć, żeby mieć power.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA