Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

6 sposobów na więcej energii życiowej

Kiedy mamy mało energii, nasza samodyscyplina słabnie. Jeśli więc chcesz wytrwać w postanowieniach, musisz wzmocnić swoją silna wolę. Oto 6 prostych patentów na zastrzyk energii życiowej, który pomoże przetrwać, gdy będzie Cię kusiło, by zrezygnować.

kobieta z balonami, energia, siła, witalność, szczęście, radość fot. shutterstock.com

1.Jedz często

Zasada 5 małych posiłków dziennie służy nie tylko odchudzającym się. Głód osłabia naszą wolę i służy jako wyzwalacz niechcianych nawyków, np. palenia, podjadania, przeginania z wydatkami na zakupach.

2. Oddychaj głęboko

Kilka razy dziennie zrób sobie serię 20 głębokich, równomiernych oddechów przy otwartym oknie. Złagodzisz stres, a stres podobnie jak głód także jest wrogiem samodyscypliny. Oddechy też pomogą Ci naładować baterie. Żeby zwiększyć dostawy tlenu, oddychaj brzuchem (przeponą), a nie samą klatką piersiową.

3. Precz z colą i słodyczami

Słodkości i gazowane napoje nie dość, że tuczą, to jeszcze powodują wahania poziomu energii. Szklanka słodkiego napoju gwałtownie podnosi poziom cukru we krwi (zobacz, cukier,5229,1">czym najlepiej zastąpić cukier), ale już po chwili równie gwałtowny wyrzut insuliny z trzustki powoduje, że poziom glukozy natychmiast spada i czujesz się jeszcze słabsza niż poprzednio. Jeżeli chcesz mieć stabilne zasilanie, bez spadków mocy, wybieraj tylko węglowodany złożone: razowe pieczywo i surowe warzywa.

4. Łyknij spirulinę

Preparat z glonu o nazwie Spirulina platensis to przebój ostatnich lat. W jednej tabletce znajduje się aż 2075 substancji odżywczych. Jest silnym przeciwutleniaczem, wspomaga metabolizm, dostarcza pełnowartościowego białka, witamin – zwłaszcza z grupy B – oraz minerałów: żelaza, cynku i selenu. Skutecznie podniesie Ci poziom energii.

5. Wyprostuj się

Samodyscyplinie psychicznej sprzyja dyscyplina ciała. Uczeni z York University w Toronto wykazali, że wyprostowana postawa wpływa na lepszą pracę mózgu, wzmacnia pewność siebie i podnosi poziom energii dzięki lepszemu dotlenieniu.

6. Woda zamiast kawy

Rano miej przy łóżku szklankę wody z sokiem z cytryny. To najlepszy sposób na doładowanie baterii i oczyszczenie organizmu.

Aby wytrwać w swoich postanowieniach, nie wystarczy silna wola. Musisz też zrozumieć, jak nauczyć się dobrych nawyków i pozbyć tych złych. Zobacz, jak mieć silną wolę i dokonać zmiany na lepsze.

WH

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij