[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.4

3 sposoby radzenia sobie ze stresem

Masz wrażenie, że żyjesz w ciągłym napięciu: stres w pracy, konflikty w relacjach, nadmiar obowiązków... Przydałoby Ci się kilka wskazówek, jak radzić sobie ze stresem? Wypróbuj te 3 proste patenty.

1. Wdech i wydech

Pamiętasz, gdy mama mówiła Ci, żebyś przed ważnym egzaminem wzięła głęboki wdech? Prawie miała rację. Najnowsze badania pokazują, że regularny oddech (liczysz do czterech zarówno biorąc wdech, jak i wydychając powietrze) pozwoli Ci ustabilizować puls. To natomiast sprawi, że zniknie panika, a w Twoim umyśle znowu pojawią się wszystkie definicje, których się nauczyłaś.

Warto też pamiętać, że stres, w odpowiedniej dawce, niesie ze sobą także wiele korzyści. Zobacz dlaczego, gdy masz dużo na głowie stres jest twoim sprzymierzeńcem.

2. Bieg po sukces

Gdy wiesz, że czeka Cię stresujący dzień, pomyśl o krótkiej przebieżce rano albo przed wyjściem z mieszkania zrób chociaż kilka ćwiczeń. Dzięki temu z jednej strony na chwilę przestaniesz myśleć o czekających Cię wyzwaniach, a z drugiej pobudzisz krążenie. Serce będzie gotowe do pracy na wyższych obrotach przez następne kilkanaście godzin.

Na samą myśl o bieganiu masz dreszcze? Całkiem niesłusznie! Sprawdź, jak zakochać się w bieganiu. Nie tylko aktywność fizyczna jest świetnym sposobem na nerwy, ale i odpowiednie odżywianie.

3. Spokojne oczekiwanie

Gdy wiesz, że nic już nie możesz zrobić, a do wydarzenia, na które z podenerwowaniem czekasz zostało jeszcze kilka godzin, zajmij czymś umysł. Może być to program do treningu mózgu Lumosity (www.lumosity.com) albo zwykłe sprzątanie mieszkania. Czasami nasze wyobrażenia są znacznie gorsze niż to, co się rzeczywiście wydarzy.

To 3 najprostsze wskazówki na zwalczenie potwora, ale istnieje też cała masa równie skutecznych. Czasem wystarczy odpowiednia dieta i trening. Nie wierzysz? Wypróbuj 7 propozycji jedzenia na stres. Jedną z najbardziej relaksujących aktywności fizycznych jest joga, dlatego wypróbuj sesję jogi z WH.

Tekst: Jakub Skworz

WH 06/2014

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij