[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

12 zdrowych nawyków J.Lo, które powinnaś podpatrzyć

Ma 50 lat i figurę, której może pozazdrościć jej niejedna dwudziestolatka. Jak ona to robi?

Jennifer Lopez

1. Podczas treningów nie oszczędza mięśni brzucha

W wywiadzie dla O, the Oprah Magazine, trener J.Lo zdradził, że podczas każdej sesji treningowej piosenkarka wykonuje 50 unoszeń nóg w zwisie, następnie 50 spięć brzucha na wyciągu, a na koniec 50 spięć brzucha na ławce skośnej z 4,5 kg obciążeniem.

Następnie wykonuje dwie kolejne serie po 35 i 21 powtórzeń. I nie robi między nimi przerw. Intensywnie.

2. Czasem stawia na pole dance

"Podziwiam wszystkie osoby, które trenują pole dance" wyznała Jimmy'emu Kimmelowi. W trakcie przygotowań do filmu "Ślicznotki", który wejdzie do kin już 11 października, Jennifer zatrudniła akrobatę z Cirque du Soleil, by nauczył ją, jak tańczyć na rurce. Aktorka zainstalowała nawet rurę do ćwiczeń w swoim domu.

"Pole dance jest jak akrobatyka. Angażuje zupełnie inne mięśnie, niż te, które zwykle trenuję na siłowni." - mówi J.Lo. "Najtrudniejsze jest jednak wykonywanie tych wszystkich ruchów nogami i pozy z głową wiszącą w dół".

ZOBACZ: Rihanna w ciąży? Fani spekulują, że urodzi córkę

3. Unika przetworzonego jedzenia

J.Lo unika wszystkiego, co zawiera cukier. Ze swojej diety stara się również wyeliminować produkty mocno przetworzone. Stawia na dobrej jakości organiczne produkty, które dostarczają jej niezbędnych składników odżywczych bez zbędnych dodatków.

4. Stroni od napojów z kofeiną...

W rozmowie z Us Weekly trener Dodd Romero wyznał, że gwiazda unika kofeiny. Jeśli ma ochotę na kawę, wybiera opcję bezkofeinową. Sama przyznaje, że od lat nie wypiła niczego, co zawiera kofeinę.

5. ... i od alkoholu

Czasem zdarza jej się wypić w towarzystwie łyk szampana, ale jeśli chodzi o szalone pijaństwo, mówi pas.

6. Stawia na dobrej jakości proteiny

Jennifer Lopez doskonale wie, jak istotne jest dostarczanie odpowiedniej ilości białka, szczególnie, jeśli jest się aktywnym fizycznie. Jej dieta bogata jest w białe mięso indyka, piersi z kurczaka, białka jaj, dobrej jakości wołowinę karmioną trawą, łososia i okonia morskiego.

Białko przemyca również w przekąskach. Do smoothie i pankejków zwykle dodaje miarkę białka w proszku.

SPRAWDŹ: Meghan Markle krytykowana za pracę nad wrześniowym numerem brytyjskiego Vogue’a

7. Ma swojego treningowego kompana

J.Lo i jej narzeczony, Alex Rodriguez regularnie wrzucają do mediów społecznościowych filmiki, na których wspólnie trenują. I wiecie co? Oboje nieźle dają czadu! Na instagramowym profilu Alexa znajdziecie nawet całe treningi, które możecie wypróbować ze swoimi partnerami. Wspólne sesje sprawią, że łatwiej będzie Wam się zmotywować do wyjścia

8. Nie pomija treningów

Gwiazda doskonale wie, że niezwykle istotnym elementem trenowania na siłowni jest regularność. Dlatego prawie nigdy nie odpuszcza, nawet w swoje urodziny.

9. Każdy dzień zaczyna od szejka proteinowego

W wywiadzie dla magazynu People wyznała, że każdy dzień zaczyna od wypicia porządnego, sycącego szejka. Najczęściej stawia na połączenie owoców jagodowych, jogurtu greckiego, cynamonu, odrobiny soku z cytryny i miarki odżywki białkowej. Całość blenduje z kostkami lodu.

10. Stara się jeść dobrze, nawet, gdy je na mieście...

"W ofertach większości restauracji można znaleźć co najmniej jeden zdrowy i niskokaloryczny posiłek. Gdy przeglądam menu, szukam dania, które odpowiada moim standardowym wyborom żywieniowym. Zwykle wybór pada na sałatkę lub rybę z warzywami. Zawsze pamiętam też o tym, by w trakcie posiłku wypić dużo wody."

11. ...ale czasem pozwala sobie na małe odstępstwo od diety

"Przez lata nauczyłam się, że utrzymanie zdrowej diety jest niezmiernie ważne" - mówi J.Lo. "Mimo to, nadal pozwalam sobie na mniej zdrowe potrawy, które uwielbiam. Pamiętam jednak o tym, by zachować umiar".

12. Stawia na taniec

"Taniec zawsze był bardzo ważną częścią mojego życia. Gdy mam gorszy dzień lub gdy moja pewność siebie spada, tańczę. Dawka endorfin, którą dostarczam swojemu organizmowi sprawia, że po takiej tanecznej sesji czuję się o niebo szczęśliwsza i pewniejsza siebie." - wyznała gwiazda w rozmowie z magazynem Hello.

ZOBACZ TEŻ: Jennifer Aniston dostała rolę w Przyjaciołach pod warunkiem, że schudnie 13 kilogramów

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij