Nie lubimy stereotypów, ale trzeba się pogodzić z tym, że funkcjonują i ułatwiają ludziom porządkowanie świata. Ważne, żeby mieć świadomość, jak jesteś oceniana i zrobić z tego najlepszy użytek. Test na następnej stronie pomoże Ci ustalić swój typ, swoje mocne i słabe strony oraz strategię, dzięki której popchniesz do przodu swoją karierę.
„Każda firma potrzebuje różnych pracowników, nie tylko tych najlepiej wykształconych i doświadczonych” - podkreśla doradca do spraw kariery Magdalena Ściepko. Możesz mieć mniejsze kompetencje, ale za to być świetna w kontaktach z klientami, albo dobrze radzisz sobie w grupie, co cementuje zespół. Zobacz, jak przejąć kontrolę nad własnym wizerunkiem i uczynić z niego motor napędowy swojej kariery.
Poznaj swoje korporacyjne ID
Zaznacz odpowiedzi, które najlepiej oddają Twoje zachowanie w pracy. Najwięcej zakreślonych liter określa Twój typ.
Komentarze