1. W jakim nastroju zwykle szykujesz się do pracy?
A. Zwykle mam dobry humor i energię.
B. Wstaje mi się z trudem, ale jak się rozkręcę, to jest OK.
C. W fatalnym. Często rano boli mnie brzuch albo mam rozwolnienie.
2. Czy w pracy masz dużo kontaktów z innymi ludźmi? Jak sobie z tym radzisz?
A. Mam do czynienia z ludźmi, ale bardzo to lubię w swojej pracy.
B. Umiarkowanie. Czasem mnie to wkurza, ale na ogół daję radę.
C. Często myślę, że mam ochotę wszystkich udusić.
3. Co się dzieje, kiedy masz zbyt wiele zadań do wykonania w pracy?
A. Na ogół sama decyduję, ile zadań mam do zrobienia jednego dnia.
B. Układam je sobie po kolei, jedno zadanie na raz, i staram się odhaczać je po kolei.
C. Czasami po prostu siedzę i nie wiem, za co się zabrać, bo tyle mi zwalają na głowę, a ja nie potrafi ę odmówić.
ZOBACZ TEŻ: Praca marzeń - jak ją znaleźć? [5 kroków]
Komentarze