[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Forum - Newsroom

Dyskusja do tematu: Marka Always łączy siły z Polskim Czerwonym Krzyżem i inauguruje kampanię #AkcjaDonacja

Niemal 1 na 6 dziewcząt w Polsce opuściła zajęcia lekcyjne podczas miesiączki z powodu braku dostępu do artykułów higienicznych* – wynika z najnowszych badań Procter&Gamble dotyczących ubóstwa menstruacyjnego. Razem z Polskim Czerwonym Krzyżem, marka Always prezentuje najnowszą kampanię #AkcjaDonacja, mającą na celu zmniejszenie skutków problemu ubóstwa menstruacyjnego w Polsce.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~lala,
    2020-02-25 16:40:04

    super

  • avatar zgłoś
    przez ~Joanna,
    2020-02-29 19:26:43

    Fascynuje mnie kilka faktów tej wspaniałej akcji promocyjnej. Po 1 akcja trwa od 31 go lutego nie wiem wg jakiego kalendarza chyba Majów.po 2.badania zostały przeprowadzone na grupie kobiet w wieku 18-24, lat. W tym wieku jedt się już studentką nie dziewczynką jak przedstawia to reklama! Mam uwierzyć że 24 letniej kobiety nie stać na zakup podpasek za 5zł?? Pic na wode fotomontarz!!!

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA