Zrób to sama - rozmiar w dół [3 treningi video]

Nie potrzebujesz sztabu ludzi ani serii zabiegów, żeby pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. Potrzebujesz tego planu.

5 kg mniej Max Pflegel/MPP

Trzy treningi w tygodniu wystarczą, żeby Twoje ciało pozbyło się nadmiaru tłuszczu, zyskało lepszą rzeźbę i tryskało energią. Możesz ćwiczyć razem z nami – do dyspozycji masz wideo i grupę wsparcia na naszym Fb. Będziesz dumna z efektów. To będzie Twoje dzieło.

REKLAMA

Jak to mówią: jeśli nic nie zmienisz, nic się nie zmieni. Czytasz to, więc na pewno chcesz tej zmiany: rozmiaru, wyglądu, samopoczucia, zdrowia. W odchudzaniu masz dwa potężne narzędzia, by to osiągnąć: dietę i aktywność fizyczną. 

W Twoje ręce właśnie trafiło jedno z gotowych rozwiązań: program treningowy, ułożony przez trenerkę WH Kasię Wysocką – doktora nauk o kulturze fizycznej, dietetyczkę, coacha, trenerkę personalną, która od kilkunastu lat pomaga ludziom osiągać ich cele. Program opiera się na 3 bardzo różnorodnych sesjach treningowych w tygodniu, które gwarantują lepszą formę i sylwetkę do wiosny i zero nudy. O Twoją motywację zadbają efekty. 

To co? Zaczynamy?

TRENING 1

Przed Tobą 6 ćwiczeń ułożonych w obwód. Wykonujesz ćwiczenia jedno po drugim w podanej kolejności, według instrukcji. Przerwy ogranicz do niezbędnego minimum. Następnie powtórz obwód na drugą stronę z 90 sekundami przerwy na odpoczynek. Całość powtórz jeszcze raz. Przygotuj hantle i do dzieła.

ZOBACZ TEŻ: Trening na zdrowe plecy

TRENING 2

Tym razem przydadzą się hantle i piłka szwajcarska. Trening zbudowany jest z par ćwiczeń. Każdy duet to jedno ćwiczenie siłowe i jedno kardio. Pierwsze wykonuj przez 40 sekund, potem odpocznij 10 sekund i przejdź do 20 sekund wysiłku kardio, odpoczywaj po nim 10 sekund. Każdą taką sekwencję robisz 2-krotnie. Odpocznij minutę przed przejściem do wykonywania kolejnej pary ćwiczeń. Przed Tobą 5 takich par. Trening nie trwa długo, ale efekty tego combo nie kończą się wraz z ostatnim powtórzeniem.

TRENING 3

Kojarzysz kardio z nudnym powtarzaniem tych samych ruchów? Zapomnij. Przed Tobą trening kardio typu „no repeat interval”, czyli zestaw 10 niepowtarzających się ćwiczeń, które wykonujesz tylko raz w sekwencjach: 40 sekund pracy – 20 sekund przerwy. Żadne z tych ćwiczeń nie jest „typowym kardio”, więc spalasz tłuszcz, a nie motywację. Tym razem nie potrzebujesz żadnego sprzętu.

A TEGO PRÓBOWAŁAŚ? Mobility flow!

Zobacz również:
Katarzyna Zillmann – wicemistrzyni olimpijska, a także mistrzyni świata i Europy w wioślarstwie – będzie współpracować z marką w nadchodzącym sezonie.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA