[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Zestaw ćwiczeń na spalanie tłuszczu z Kasią Wysocką [WIDEO TRENING]

Jak szybko spalić tłuszcz? Jak skutecznie schudnąć? Odpowiedzi na te pytania zna nasza trenerka. Kasia Wysocka jest 36-letnią mamą dwóch córek. Młodszą urodziła 3 miesiące temu. Jej przepis na zgrabną sylwetkę to intensywny trening interwałowy (HIIT). Zobacz wideo i trenuj razem z nami. Gwarantujemy: tym razem się uda!

Treningi wideo, które przygotowała dla Was Kasia Wysocka, nie zajmują dłużej niż 30 minut, a oczekiwanie na pierwsze rezultaty  2 tygodnie. Każdy z nich możesz zrobić w domu, dodać do programu treningowego albo wykonywać samodzielnie według naszego 4-tygodniowego planu dla ekspresowego tuningu sylwetki (znajdziesz go w najnowszym wydaniu WH). Gotowa?

Trening 1 – skuteczny zestaw ćwiczeń na spalanie tłuszczu

Nie potrzebujesz żadnego sprzętu – wystarczy Twoje ciało i kilka metrów wolnej przestrzeni. Ten program HIIT (interwały wysokiej intensywności z czasem na aktywny wypoczynek) składa się z 8 ćwiczeń.

Wykonuj je jedno po drugim w systemie, który dopasujesz do siebie z opcji poniżej (np. 30 s intensywnego wysiłku, 15 s przerwy). Pomiędzy obwodami odpoczywaj 2-3 min. Nie rezygnuj z żadnej chwili na złapanie oddechu (między ćwiczeniami też) – to tak samo ważna część treningu metabolicznego, jak same ćwiczenia.

Tylko jeśli odpoczniesz, w kolejnej serii będziesz mogła dać z siebie maksa i czerpać z treningu maksymalne efekty. Powtórz całość 1-3 razy. Każde ćwiczenie wykonuj maksymalnie szybko, zachowując technikę ruchu.

Dopasuj trening do swoich możliwości. Jeżeli dopiero zaczynasz tak intensywne treningi, rozpocznij od wersji łatwiejszej i podnoś poprzeczkę, skracając czas przerwy. Dostępne wersje:

  • łatwa: 30 s maksymalny wysiłek, 30 s odpoczynku
  • średnia: 30 s maksymalny wysiłek, 20 s odpoczynku
  • trudna: 30 s maksymalny wysiłek, 15 s odpoczynku

Zestaw ćwiczeń:

1. Przysiad i wykrok ze skrzyżowaniem nóg.

2. Deska z leżeniem i uniesieniem ręki i nogi.

3. Skok w przód z przysiadem i przeskoki w tył.

4. Przeskoki nożycowe i bieg w miejscu.

5. Przyciąganie kolan do łokci i wspinaczka pozioma.

6. Wykroki z przeskokiem i skręt tułowia.

7. Pompka na kolanach, pompka pełna.

8. Bieg bokserski.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij