[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Wpływ treningu na skórę i inne ciekawostki fitnessowe

W jaki sposób regularny trening wpływa na zdrowie skóry? Dlaczego przed ćwiczeniami warto sięgnąć po cierpkie napoje? Czy aktywność fizyczna pomaga w pracy? Jakie są nietypowe patenty na bardziej efektywny trening? Oto kolejna porcja ciekawostek dotyczących fitnessu.

kobieta fot. shutterstock.com

Błyszcz!

Coś w tym jest, że dziewczyny się nie pocą, tylko błyszczą, bo po treningu nasza cera promienieje i nabiera naturalnych rumieńców. Naukowcy z Harvard Medical School dowiedli, że treningi wpływają korzystnie nie tylko na urodę, ale i na zdrowie naszej skóry.

Wg badań, regularne ćwiczenia zmniejszają o 25-30% ryzyko rozwoju łuszczycy i mogą ograniczyć nawroty choroby dzięki przeciwzapalnemu i odstresowującemu wpływowi wysiłku. Warto się napocić. Skóra podczas wysiłku musi być dotleniona. Nie smaruj się niczym przed treningiem (zwłaszcza gdy masz skłonności do trądziku).

Sprawdź także, co jeść, aby mieć piękną skórę i jak zachować młody wygląd cery po 30. 

REKLAMA

soki owocowe fot. shutterstock.com

Wyciśnij więcej

O 4% lepsze wyniki osiągali kolarze po wypiciu cierpkiego napoju. Według autorów badań to reakcja chroniąca nas zwykle przed wchłanianiem toksyn wyzwala ten dopływ mocy.

fot. Goran Bogicevic 2015/shutterstock.com fot. Goran Bogicevic 2015/shutterstock.com

Forma na pełen etat

Przekaż szefowi, że poświęcenie części czasu pracy na trening zwiększa produktywność pracowników. Tak wynika z badań opublikowanych w „Journal of Occupational and Environmental Medicine”.

Pracownicy, którzy poświęcali w tygodniu 2,5 h z roboczego czasu na aktywność, wykonywali więcej obowiązków, byli bardziej zadowoleni z pracy i rzadziej chorowali niż ci, którzy harowali w pełnym wymiarze godzin. 

nogi, fitness, trening fot. shutterstock.com

Dziwne triki, które działają

Do zwykłych metod treningu dołącz te nietypowe patenty, a szybciej zobaczysz efekty.

Krzyki: wydawanie z siebie dźwięków zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich, dzięki czemu możesz dźwignąć więcej, odbić mocniej i dać radę dłużej. Wszelkie jęki, krzyki i wzdychania dozwolone

Liczenie: trenerzy często mówią, że zostało 10 powtórzeń, a potem liczą do 12. Wg badań z „Medicine & Science in Sports & Exercices” wpływa to na lepsze nastawienie do trudnego zadania. Daj się czasem oszukać kumpeli.

Rytuały: mistrzyni świata Anita Włodarczyk zawsze przed zwycięstwami zjada jajka. Badania pokazują, że rytuały przed wysiłkiem pozwalają nam dać z siebie więcej. Nastrajaj się na wycisk przekąską lub muzyką.

WH 09/2016

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij