Trening z przyjaciółką - płaski brzuch i świetny humor [zestaw ćwiczeń]

Nie wszystko można załatwić przez telefon czy internet. Każda z Was zgodzi się, że prawdziwy ubaw udaje się tylko w towarzystwie osoby, która rozumie Cię bez słów. Dlatego przygotowaliśmy treningi dla przyjaciółek, które czasem odbiorą wam oddech, ale nigdy frajdę. Wybierzcie, czego wam dziś potrzeba, i do dzieła.

trening z przyjaciółką, ćwiczenia, fitness fot. Kamil Majdański
fot. Kamil Majdański

Tylko z przyjaciółką możesz znów bawić się jak dziewczynka, niezależnie od swojego wieku czy stanowiska. Ten zestaw ćwiczeń zagwarantuje wam dobrą zabawę i nawet nie zauważycie, że przy okazji wasze brzuchy dostaną niezły wycisk.

REKLAMA

Wykonujcie ćwiczenia po kolei, powtórzcie cały obwód 4-5 razy. Ta sesja może być uzupełnieniem planu treningowego lub alternatywą dla nudnych ćwiczeń na płaski brzuchDo dzieła!

Sesje na spalanie weekendowych lampek prosecco i sposób na rozluźnienie ciała i umysłu znajdziecie także na womenshealth.pl/fitness.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

1. Gra w łapki do zdobycia 10 klepnięć 

(a) Na rozgrzewkę. Zejdźcie do półprzysiadu naprzeciwko siebie i przemieszczajcie się w tej pozycji.

Waszym zadaniem jest dotknięcie zewnętrznej strony kolana przyjaciółki i niedopuszczenie, by ona klepnęła wasze kolano. Jak tam wasz refleks?

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

2. Wstawanie z leżenia 10 powtórzeń każdą ręką 

(a) Połóżcie się tyłem nogami do siebie, stopy oprzyjcie płasko na podłodze i zahaczcie o siebie.

(b) Przejdźcie jednocześnie do siadu, podając sobie prawą rękę i pomagając sobie nawzajem wstać. Odwróćcie ruch, wracając do leżenia. Powtórzcie, zmieniając rękę.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

3. Deska plus czołganie 10 zmian

(a) Jedna z was ustawia się jak do deski na dłoniach i zachowuje nieruchomą pozycję. Druga z pary przechodzi pod nią, czołgając się, i po wstaniu przeskakuje nad nogami koleżanki, a następnie ustawia się w pozycji deski. Wtedy druga przeczołguje się, przeskakuje itd. Zmieniajcie się w ten sposób rolami 10 razy.

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

4. Mostki 10 powtórzeń 

(a) Połóżcie się na plecach z ugiętymi nogami, tak by podeszwy stóp oprzeć na podeszwach koleżanki i by wasze łydki znalazły się w poziomie.

(b) Równocześnie unieście biodra z podłogi, aż znajdą się w jednej linii z udami i tułowiem. Opuście miednice i powtarzajcie dalej. Trzymajcie to samo tempo – będzie łatwiej.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

5. Wykroki z przeskokiem 10 powtórzeń

(a) Stańcie przodem do siebie. Wykonajcie wykrok prawą nogą, tak by naprzeciw siebie znalazły się wasze kolana i stopy.

(b) Dynamicznym wyskokiem zmieńcie nogi. Powtarzajcie 10 razy. Żeby się nie zderzyć, musicie utrzymać ten sam, równy rytm.

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

6. Deski bokiem 10 powtórzeń 

(a) Ustawcie się obok siebie w pozycji deski na przedramionach (całe ciało w jednej prostej linii, łokcie pod barkami). Równocześnie przejdźcie do podporu bokiem, przodem do siebie, przybijając piątkę górną ręką.

(b) Od razu obróćcie się do deski bokiem, łącząc w górze tyły ramion. Tak wygląda jedno powtórzenie.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska
fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska

7. Mocowanie stopami 20 powtórzeń 

(a) Usiądźcie przodem do siebie, łącząc podeszwy butów. Plecy w naturalnym ustawieniu, dłonie oparte za biodrami. Przepychajcie się na zmianę stopami.

Co jeżeli z przyjaciółką łączy was wszystko poza tempem biegania?

Nie musicie rezygnować ze wspólnych treningów. Propozycje Kuby Wiśniewskiego, trenera Runner's World, na wspólne sesje w nie do końca zgranych parach znajdziecie na runners-world.pl/wparach.

(WH 09/2017)

Zobacz również:
Powroty do ćwiczeń są równie trudne, co powroty do pracy po wakacjach życia. Spokojnie, nie będziemy Cię namawiać, żebyś na urlop zabrała ze sobą robotę, ale trening już tak. Wrócisz pełna energii i w formie lepszej niż kiedykolwiek.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA