[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening z przyjaciółką - doskonały sposób na stres [zestaw ćwiczeń]

Po spotkaniu z przyjaciółką jesteś w świetnym nastroju, odprężona i pewniejsza siebie. Korzyści spotęgują się, jeśli czasem zamiast na deser i lampkę prosecco umówicie się na trening.

trening z przyjaciółką, ćwiczenia, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

Są sprawy, których nie da się załatwić na facebookowym czacie. Odreagowanie wkurzenia na faceta albo prawdziwy ubaw udaje się tylko w towarzystwie osoby, która rozumie Cię bez słów.

Dlatego przygotowaliśmy treningi dla przyjaciółek, które czasem odbiorą wam oddech, ale nigdy frajdę. Wybierzcie, czego wam dziś potrzeba, i do dzieła.

Przed Wami pozwala wyżyć się po ciężkim dniu czy kłótni. Sesje na spalanie weekendowych lampek prosecco i sposób na rozluźnienie ciała i umysłu znajdziecie na womenshealth.pl/fitness. 

Zdrowy sposób na stres

Stres nie jest zdrowy, ale łagodzące go przekąski tym bardziej. Najzdrowszym sposobem na nerwy jest wyżycie się z przyjaciółką. Wykonujcie poszczególne ćwiczenia w podanej kolejności.

Powtórzcie cały obwód 4-5 razy (możecie też wybrać się do parku i przedzielić każdy z nich 5-minutowym biegiem). Ten trening potraktujcie jako uzupełnienie planu treningowego lub odskocznię od standardowych sesji.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

1. Przysiady z wyskokiem 20 powtórzeń 

(a) Zejdźcie do przysiadu, cofając pośladki, i dotknijcie dłońmi podłogi. Starajcie się nie garbić i nie wyprzedzać kolanami stóp.

(b) Wyskoczcie w górę, unosząc obie ręce, i przybijcie w powietrzu piątkę. Od razu zejdźcie do kolejnego przysiadu i powtarzajcie dalej.

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

2. Deska + burpee z przeskokiem po 10 powtórzeń

(a) Jedna z was ustawia się w pozycji deski (oparta na przedramionach, łokcie pod barkami, całe ciało w jednej prostej linii). Druga osoba staje bokiem do koleżanki i przeskakuje nad pierwszą.

(b) Po lądowaniu wykonuje burpee (przeskok nogami w tył i w przód w podporze i powrót do pionu) i kolejny przeskok na drugą stronę. Po 10 burpeesach.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

3. Przysiad + wykop po 10 wymachów i przysiadów

(a) Stańcie naprzeciwko siebie. Jedna z was wykonuje zakrok

(b), z tej pozycji wstaje i przenosi wyprostowaną nogę nad koleżanką, gdy ta schodzi do przysiadu. Następnie robi wykrok w tył drugą nogą i powtarza dalej. Po 5 takich wymachach na każdą nogę zmieńcie się w parze. Powtórzcie 3 razy.

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

4. Mocowanie 30 sekund na każdą stronę 

(a) Stańcie do siebie prawym bokiem. Prawe stopy złączcie ze sobą, a lewe odstawcie w bok. Złapcie się mocno prawymi dłońmi.

(b) Przepychajcie się, przeciągając z użyciem tylko jednej ręki. Nogi pozostają nieruchomo.

REKLAMA

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

5. Wahadło po 10 powtórzeń

(a) Jedna z was leży na plecach, trzymając kostki drugiej, stojącej nad jej głową. Leżąca partnerka unosi do pionu wyprostowane nogi, zachowując neutralne ustawienie kręgosłupa.

(b) Osoba stojąca odpycha nogi koleżanki, a tamta nie dopuszcza, by nogi dotknęły podłoża. Zmieńcie się po 10 odepchnięciach.

REKLAMA

trening z przyjaciółką, sposób na stres fot. Kamil Majdański, stylizacja: Dominika Gawłowska

6. taczki po 10-16 kroków 

(a) Jedna z was wykonuje podpór jak do pompki, druga chwyta jej nogi i stoi, zachowując wyprostowaną sylwetkę. Powoli przemieszczajcie się do przodu - jedna przestawiając ręce, druga stawiając kroki. Potem zamieńcie się rolami.

fot. Kamil Majdański, stylizacja Dominika Gawłowska, make-up/fryzury: Hanna Leśna modelki: Olga Lipczyńska, Katarzyna Wysocka, asystent fotografa: Daniel Krasoń, menedżer sesji: Donata Kaufhold.

(WH 09/2017)

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij