[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Trenuj z Asią Jóźwik

Joanna Jóźwik jest czołową zawodniczką świata na dystansie 800 m i doskonałym przykładem na to, że świetne wyniki, sylwetka i zdrowie nie biorą się od samego biegania. To również zasługa treningu siłowego.

Joanna Jóżwik Joanna Jóźwik pokaże Wam jak ćwiczyć. Warto się uczyć od mistrzyni!

Niekoniecznie trzeba od razu sięgać po sztangę – wystarczą ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała, piłką czy gumą. „Te ćwiczenia są świetne, bo właśnie nie wymagają chodzenia na siłownię i każdy może je wykonać w domu - mówi biegaczka. – Ich efekty są znakomite. Poprawiają stabilizację, wzmacniają mięśnie, kształtują sylwetkę”. Warunek: są wykonywane prawidłowo. Zobacz, jak trenuje Joasia i dołącz do niej.

Brzuch na medal

REKLAMA

Piłka pozwala zyskać lepszą stabilizację i postawę, zmniejszyć ryzyko kontuzji, a efekty ćwiczeń z nią widać dookoła całej talii. Pamiętaj o rozgrzewce. Wykonuj ćwiczenia w obwodzie – po ok. 20 powtórzeń. Staraj się ograniczyć przerwy między nimi do minimum. Odpocznij chwilę (ok. 1,5 minuty) i powtórz całość 5-6 razy.

Pośladki na start

Ćwiczenia są proste, ale ich efekty złożone – od lepiej leżących jeansów po lepsze czasy na zawodach i mniejsze ryzyko kontuzji. Wykonuj je w 3 seriach po 20 powtórzeń (po każdej odpocznij 30-45 sekund).

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij