[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Trening w wodzie: jak spalać setki kalorii? [zestaw ćwiczeń]

Woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń. Dlatego jeśli marzy Ci się zgrabna sylwetka, wskocz do basenu i wykonaj nasz ekspresowy trening. W 15 minut spalisz mnóstwo kalorii i zapomnisz o zbędnych kilogramach.

ćwiczenia w wodzie, trening w wodzie, basen, trening Woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń

Jeśli chcesz z wody wyłonić się piękna niczym Afrodyta, wykonaj wcześniej nasz ekspresowy trening. Wykorzystaj fakt, że woda stawia opór większy niż powietrze, co przyspiesza efekty ćwiczeń.

Smukłe i jędrne ciało? Brzmi nieźle, prawda? Trenuj zawsze, kiedy jesteś na basenie. Wyjechałaś na urlop? Trenuj codziennie! Odpoczywaj jak najkrócej między seriami i ćwiczeniami, a w kwadrans spalisz nawet 300 kcal.

REKLAMA

1. Wykopy na grzbiecie

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: korpus, nogi, pośladki
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Stań w wodzie sięgającej trochę powyżej pasa. Wyprostuj ręce nad głowę i połóż się na wodzie.

(b) Korzystając z całej mocy, jaką dysponujesz, zacznij płynąć. Uwaga: ruch wykonuj tylko nogami.

2. Półpiesek

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: ramiona
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Zanurz się w wodzie po szyję. Ugnij kolana, oderwij stopy od podłoża.

(b) Utrzymując nogi w tej samej pozycji, zacznij „płynąć” rękoma tak szybko, jak tylko dasz radę.

3. Skręty tułowia

  • Czas: 4 minuty
  • Mięśnie: skośne brzucha
  • Zrób: 4 serie po 60 sekund.

(a) Stań w wodzie po szyję. Ręce wyprostuj przed siebie, złącz dłonie (nie unoś ich ponad wodę!).

(b) Utrzymując biodra w tej samej pozycji, skręcaj tułów mocno najpierw w lewo, a potem w prawo.

4. Wyjście Afrodyty

  • Czas: 3 minuty
  • Mięśnie: barki, klatka piersiowa, plecy, korpus
  • Zrób: 4 serie po 10 powtórzeń.

(a) Podpłyń do brzegu basenu. Złap go dłońmi i dynamicznym ruchem wyprostuj ręce.

(b) Powoli wróć do startu.

A jeśli masz trochę więcej czasu, sprawdź nasz bardziej rozbudowany trening na basenie lub naucz się poprawnej techniki pływania

WH 06/2016

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij