[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Trening ramion: smukłe i silne bez przesady [porady eksperta]

Treningi górnych partii ciała zapewnią Ci seksowne ramiona i plecy. Boisz się, że stracisz kobiece kształty? Nasz ekspert podpowiada, jak do tego nie dopuścić.

trening na plecy i ramiona

Mam mocne ramiona, a wszystkie treningi powodują, że stają się one jeszcze bardziej masywna Co robić?

Na pytanie naszej Czytelniczki odpowiada ekspert WH – profesor Tadeusz Stefaniak z Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

REKLAMA

Podczas treningu używaj ciężarów, które pozwalają Ci na wykonanie 25-30 powtórzeń w serii. Poza tym rozpoczynaj trening (po rozgrzewce!) od dolnych partii ciała. „Wykonuj po 2 ćwiczenia na przednie i tylne mięśnie uda oraz mięśnie łydek. Następnie zrób 2-3 ćwiczenia na mięśnie pośladkowe oraz 2-3 ćwiczenia na mięśnie brzucha” - mówi profesor wrocławskiej AWF Tadeusz Stefaniak. W tym ostatnim przypadku korzystaj jedynie z ciężaru własnego ciała.

Poza tym zrób jeszcze 2 ćwiczenia na klatkę piersiową i mięśnie pleców, 2 na mięśnie naramienne i na koniec 2 na mięśnie zginające (m.in. bicepsy) i prostujące ramiona (tricepsy).

„Koniecznie wyeliminuj na stałe z menu cukry proste (słodycze, napoje i soki  pomoże Ci w tym nasz poradnik "Jak przestać jeść słodycze i cukier") oraz ogranicz produkty zbożowe i skrobiowe – mówi prof. Stefaniak. – Spróbuj przez co najmniej 3 miesiące nie jeść pieczywa, ogranicz również ziemniaki i biały ryż”. Jedz za to więcej warzyw, zwłaszcza na godzinę, półtorej przed snem. Po 2 miesiącach zobaczysz różnicę.

To pytanie zostało wysłane na naszą facebookową skrzynkę. Odpowiedź opublikowaliśmy na łamach papierowego wydania magazynu. Jeśli Ty również chcesz nas o coś zapytać, powiedzieć, o czym chciałabyś przeczytać w WH, zajrzyj na nasz oficjalny profil na Facebooku. Żadnej wiadomości nie zostawiamy bez odpowiedzi!

WH 01/02 2016

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij