[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening na wakacjach - zestaw ćwiczeń na całe ciało z butelką

Przedstawiamy zestaw ćwiczeń na całe ciało doskonały na wakacyjny wyjazd. Nie musisz pędzić na siłownię czy martwić się o sprzęt. Wystarczy butelka i trochę zapału do ćwiczeń. Ale bez obaw. Dasz radę.

treningi na wakacjach fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

Proponowane przez nas treningi trwają maks. 20 minut (z rozgrzewką). Sama zdecyduj, jak wpleść je w urlopowe atrakcje, a jeśli chcesz, skorzystaj z sugestii poniżej.

Przygotowałyśmy krótkie programy treningowe, które możesz zrobić wszędzie: na plaży czy w pokoju hotelowym.

Tym razem do pomocy wykorzystamy butelkę z wodą. 

Przy okazji ważna rada. Ćwicz boso. Dlaczego warto ćwiczyć tak nie tylko podczas wakacji?

Natura hojnie obdarzyła stopy w receptory czuciowe, o czym dobrze wiesz, jeżeli kiedyś nadepnęłaś na klocek Lego. Dlatego ich masaż czy akupresura oddziałuje nie tylko na same podeszwy, ale od stóp do głów. Zakładając skarpety i buty, chronisz je przed urazami, ale też wyręczasz w pracy.

Ćwicząc boso, do kontrolowania równowagi aktywujesz więcej mięśni nóg i głębokich tułowia (a to sekret płaskiego brzucha). Mocniej angażujesz całe ciało, zwiększając efekty treningów, i poprawiasz stabilizację stawów, zmniejszając ryzyko kontuzji. No i masz powód, by częściej chodzić na pedicure.

Wykonaj wskazaną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia. Całość zrób 3-4 razy.

Po więcej pomysłów na wakacyjne ćwiczenia wejdź na womens-health.pl/fitness

 

REKLAMA

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

Użyj dwóch butelek 1,5-2 l jako obciążenia. Wykonaj 10-15 powtórzeń każdego ćwiczenia. Całość powtórz 3-4 razy.

1. Przysiad z wyciskaniem

(a) Trzymając butelki z wodą na wysokości barków, zrób przysiad.

(b) Dynamicznym ruchem wróć do stania, unosząc ręce pionowo. Powtarzaj.

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

2. Deska przodem do deski bokiem

(a) Ustaw się jak do pompki, trzymając butelki wody w dłoniach.

(b) Przejdź do podporu bokiem, prowadząc rękę z butelką obszernym ruchem pionowo nad głowę. Całe ciało ustaw tak, jakby przylegało do pionowej ściany. Wróć i zmień stronę.

REKLAMA

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

3. Wykroki z pracą rąk 

(a) Zrób krok w tył i zegnij nogi, aż kolano nogi z tyłu znajdzie się tuż nad ziemią. Kolano z przodu nie wyprzedza stopy. Unieś ramiona na bok, do wysokości barków.

(b) Przestaw nogę w przód, zejdź w dół i ugnij ręce w stawach łokciowych. Pamiętaj o zmianie nóg.

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

4. Skręty w siadzie

(a) Usiądź z uniesionymi i ugiętymi nogami oraz butelkami w dłoniach przed klatką piersiową.

(b) Skręcaj tułów, przenosząc kolana w przeciwną stronę niż butelki. Powtarzaj na zmianę.

REKLAMA

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

5. Jaskółka ze zmianą rąk

(a) Stojąc i trzymając butelki, pochyl wyprostowany tułów do poziomu i przenieś prostą nogę za siebie, w przedłużeniu korpusu. Wyciągnij prawą rękę przed siebie, a lewą za siebie.

(b) Zamień ręce. Przenoś je naprzemiennie, utrzymując cały czas pozycję wagi, aż wykonasz 10 takich zmian na każdej nodze.

REKLAMA

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

6. Boksowanie w siadzie

(a) Połóż się na plecach, ugnij kolana, stopy oprzyj płasko na ziemi. Ręce z butelkami unieś nad klatkę piersiową.

(b) Napinając brzuch, unieś tułów – jednocześnie wykonaj cios w przód i po skosie raz jedną, raz drugą ręką. Wróć do pozycji wyjściowej i powtarzaj.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij