Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Trening na wakacjach - zestaw ćwiczeń, które zrobisz na leżaku

Masz cały rok na życie w biegu, z zegarkiem w ręku. Na urlopie zwolnij, ale nie odpuszczaj. Te wakacyjne treningi zrobisz na plaży. Zobacz zestaw ćwiczeń.

leżak, plaża fot.pixabay.com

Nie łudźmy się: urlopy i upały to nie czas na budowanie formy życia. Pracowałaś ciężko cały rok, by te brazyliany leżały jak trzeba, więc teraz nie chowaj się w hotelowej siłowni, tylko ciesz się słońcem i wakacjami (z opcją all inclusive). Wiemy też, że nie usiedzisz 2 tygodni na tych swoich jędrnych pośladkach.

Dlatego przygotowałyśmy krótkie programy treningowe, które możesz zrobić wszędzie: na plaży czy w pokoju hotelowym.

Odpoczywamy od długich, intensywnych sesji, a zegarek zostawiamy w domu. Będzie krótko i inaczej niż zwykle. Proponowane przez nas treningi trwają maks. 20 minut (z rozgrzewką).

Sama zdecyduj, jak wpleść je w urlopowe atrakcje, a jeśli chcesz, skorzystaj z sugestii poniżej

Wykonaj wskazaną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia. Całość zrób 3-4 razy.

Po więcej pomysłów na wakacyjne ćwiczenia wejdź na womens-health.pl/fitness.

 

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

Kolano do łokcia w podporze

(a) Wykonaj podpór przodem na leżaku – jak do pompki. Unieś jedną nogę nad ziemię, utrzymując całe ciało w jednej prostej linii i mocno napięty tułów.

(b) Przyciągnij kolano uniesionej nogi do łokcia i powróć do pozycji wyjściowej. Powtórz drugą nogą. Ćwicz po 10 razy na każdą stronę.

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

2. Kolano do łokcia

(a) Usiądź na leżaku, ręce skrzyżuj za głową. Unieś nogi wyprostowane w kolanach. Zbliż do siebie lewy łokieć i prawe kolano.

(b) Od razu zamień strony, zbliżając prawy łokieć i lewe kolano.

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

3. Mostek z uniesioną nogą

(a) Połóż się na plecach przed leżakiem nogami w jego stronę. Oprzyj stopy o brzeg siedziska i unieś jedną nogę pionowo, biodra tuż nad ziemię.

(b) Dźwignij biodra wysoko, aż udo znajdzie się w jednej linii z tułowiem. Powtórz 15 razy i zmień nogę.

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

4. Scyzoryk ze zgiętymi nogami

(a) Usiądź na leżaku, wyprostuj nogi przed sobą.

(b) Jednocześnie unieś z oparcia górę ciała i zbliż kolana do klatki piersiowej, uginając nogi. Możesz podeprzeć się rękami. Nie garb się. Powtórz 15 razy.

ćwiczenia na wakacjach, fitness fot. Kamil Majdański, stylizacja/scenografia: Donata Kaufhold, make-up/fryzura: Julia Majdańska

5. Siadanie i wstawanie

(a) Usiądź na leżaku, ręce trzymając nad głową.

(b) Napnij całe ciało i energicznym ruchem przejdź do przysiadu, wyciągając ręce przed siebie.

(c) Wstań do pełnego wyprostu. Wróć do siedzenia, cofając pośladki. Powtarzaj 20 razy.

Zobacz także: Trening na wakacjach. Zobacz, jakie ćwiczenia zrobisz na plaży

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij