[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Trening na sexy plecy

Wykonaj po 12 powtórzeń każdego ćwiczenia w 4 seriach, odpoczywając między nimi około 90 s.

1. Wiosłowanie w opadzie tułowia

Stań, trzymając hantle w opuszczonych wzdłuż ciała rękach. Ugnij kolana, cofając biodra, i pochyl tułów (napięte mięśnie korpusu, plecy proste). Ręce opuść pionowo A. Powoli zginaj łokcie i trzymając je blisko tułowia, przyciągnij hantle do boków klatki piersiowej B. Po chwili zacznij opuszczać hantle. Kontynuuj.

2. Unoszenie rąk w leżeniu przodem

Połóż się na brzuchu i rozłóż ręce na boki, na wysokości barków (Twoje ciało powinno mieć kształt litery T). Głowa w przedłużeniu kręgosłupa. Obróć dłonie, tak by kciuki były skierowane do sufi tu A. Powoli unieś wyprostowane ręce jak najwyżej (dopóki jest to komfortowe), łącząc łopatki B. Wytrzymaj tak 1-2 s i opuść ręce. Powtarzaj dalej.

3. Przyciąganie rąk z taśmą oporową

Zahacz gumę o coś stabilnego przed sobą i złap jej uchwyty. Cofnij się, aż wyprostujesz ręce przed sobą. Rozstaw stopy na szerokość bioder, lekko ugnij kolana. Pochyl wyprostowany tułów, aż ustawi się w jednej linii z rękoma i taśmą A. Zginając łokcie, przyciągnij uchwyty do barków B. Wyprostuj ręce i zrób kolejne powtórzenia.

4. Odchylenia na piłce

Połóż się przodem na piłce, tak by znalazła się pod miednicą. Stopy rozstaw na szerokość barków, podeszwy oprzyj o coś stabilnego. Ręce wyciągnij nad głowę, w przedłużeniu tułowia. Wnętrza dłoni obróć do siebie A. Napnij pośladki i unieś klatkę piersiową z piłki, aż wyprostujesz plecy. Ręce unoś razem z tułowiem B. Zatrzymaj się na moment na górze i powoli opuść tułów niżej. Powtarzaj dalej.

ZOBACZ TEŻ: Czy jesteś w formie? - rozwiąż test i sprawdź

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij