[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening na lepszy seks [15 minut do formy]

Połącz przyjemne z pożytecznym. Rozgrzej mięśnie na treningu i podgrzej atmosferę w łóżku

Dobra sesja łóżkowa angażuje dużo mięśni – w tym wiele, których nigdy nie zobaczysz. Ale możesz je poczuć.

Wpleć elementy jogi do swoich treningów i bądź gotowa na bardziej intensywne doznania oraz nawet najbardziej skomplikowane pozycje w sypialni (i nie tylko). Te ćwiczenia wzmocnią i uelastycznią Twoje ciało, a zwłaszcza obszary odpowiedzialne za ogromną przyjemność. Oprócz nóg, bioder i korpusu dotrzesz tym treningiem głębiej – aż do mięśni dna miednicy. Przyjemnego treningu!

Wykonaj te pozycje jedna po drugiej, na koniec odpocznij przez 60 s. Powtórz całość jeszcze dwa razy.

1 „Krzesło” z piłką

Stań tyłem do ściany i umieść między nią a dolnym odcinkiem pleców piłkę szwajcarską. Tocząc ją po plecach, zejdź do przysiadu, tak jakbyś siadała na krześle, aż nogi będą zgięte pod kątem prostym. Utrzymuj napięty korpus, mocny brzuch i neutralne wygięcie kręgosłupa. Wciśnij pięty w podłogę i wytrzymaj 60 s. Wstań, odpocznij przez 30 s. Powtórz jeszcze raz.

2. Pozycja okrętu

Połóż się na plecach, wyprostuj ręce i nogi. Jednym ruchem unieś prosty tułów i nogi (jak scyzoryk), a ręce trzymaj równolegle do podłogi (dłonie wnętrzami do siebie). Twoje ciało powinno przyjąć kształt litery V. Nie zaokrąglaj pleców. Utrzymaj tę pozycję przez 5-10 oddechów. Odpocznij chwilę i powtórz w sumie 5 razy.

3. Pozycja krzesła

Rozstaw stopy na szerokość bioder. Unosząc wyprostowane ręce do sufi tu (dłonie wnętrzami skieruj do siebie), uginaj nogi, cofając miednicę (tak jakbyś siadała na krześle). Napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy (jakbyś chciała wyciągnąć kręgosłup). Przenieś ciężar ciała na pięty i upewnij się, że kolana nie wyprzedzają stóp. Zatrzymaj pozycję na 5 spokojnych oddechów i powtórz jeszcze dwa razy.

4. Pozycja mędrca

Usiądź na podłodze, wyprostuj nogi przed sobą. Przestaw prawą stopę obok zewnętrznej części lewego uda (prawe kolano powinno być pionowo). Prawą dłoń oprzyj za prawym biodrem. Unieś lewą rękę do sufi tu. Z wydechem ugnij ją i umieść łokieć na zewnątrz prawego kolana. Wyciągaj w górę kręgosłup z każdym oddechem i z wydechem staraj się skręcać tułów nieco mocniej. Wciskaj łokieć w nogę, żeby pomóc sobie w uzyskaniu większej rotacji tułowia. Skręć głowę w kierunku ruchu (ale nie zapominaj, że to cały tułów ma się zrotować, nie tylko głowa). Utrzymuj tę pozycję przez 5-10 spokojnych oddechów i zmień stronę.

ZOBACZ TEŻ: 7 ćwiczeń na pupę w górze [15 minut do formy]

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij