[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening crossfit z talerzem i piłką

Piłka, talerz i godny rywal - Ty sama. Podejmij wyzwanie.

crossfit fot. shutterstock

Ten zestaw, jak na crossfit przystało, jest bardzo intensywny, ale jednocześnie bardzo skuteczny w budowaniu wysportowanej sylwetki. Każde ćwiczenie jest wyzwaniem dla mięśni całego ciała, dosłownie po czubki palców. Potrzebujesz talerza i piłki. Obciążenie dobierz do swoich możliwości. Włącz timer. Staraj się zrobić jak najwięcej rund w ciągu 15 minut, zachowując prawidłową technikę. Zapisz uzyskany wynik i następnym razem postaraj się być lepsza.

1. Przysiad z wyrzutem piłki w górę 10 powtórzeń

(a) Stań w rozkroku na szerokość bioder (stopy skierowane lekko na zewnątrz). Piłkę trzymaj w zgiętych ramionach przy klatce piersiowej i zrób przysiad, cofając biodra.

(b) Wstań, prostując kolana, biodra i wyrzucając jednocześnie pił- kę w górę. Złap ją w obie ręce i od razu przejdź do kolejnego przysiadu.

2. Rzut piłką lekarską o podłoże 10 powtórzeń

(a) Stań w rozkroku, lekko ugnij nogi w kolanach, a piłkę lekarską trzymaj oburącz nad głową.

(b) Wyskocz do góry, przenosząc piłkę dalej za głowę, a opadając, rzuć nią z całej siły o podłoże.

3. Krążenia talerzem 10 powtórzeń

(a) Stań w rozkroku na szerokość bioder, nogi lekko zegnij w kolanach, a talerz trzymaj w zgiętych ramionach przed sobą na wysokości klatki piersiowej.

(b) Trzymając napięty brzuch, wykonuj krążenia talerzem wokół głowy

4. Skręty tułowia w wykroku 10 powtórzeń na stronę

(a) Zrób wykrok prawą nogą, trzymając talerz w zgiętych ramionach na wysokości klatki piersiowej. Noga powinna być zgięta pod kątem prostym, a tylne kolano tuż nad podłożem.

(b) Pozostając cały czas w wykroku, wykonuj skręty tułowia, trzymając talerz na tej samej wysokości. Po 10 powtórzeniach zmień pozycję na drugą nogę.

Potrzebujesz planu treningowego na krągłe pośladki, silne ramiona, uproczywy cellulit albo seksowny sześciopak? Zajrzyj tutaj i znajdź trening dla siebie!

#jestemfit

W tej rubryce zamiast modelki będziemy pokazywać prawdziwe czytelniczki. W różnych rozmiarach, znajdujących czas na różne aktywne pasje w codziennym życiu. Takie jak Natalia Michalska (na zdjęciach), key account manager i fanka crossfitu. Jesteś fit? Zgłoś się na: jestemfit@mpp.pl.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij