[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Trening antycellulitowy - skuteczny program na jędrną pupę i zgrabne uda

Mamy go wszystkie i wszystkie chcemy się go pozbyć. Na szczęście to nie jest takie trudne. Oto plan, dzięki któremu pożegnasz cellulit.

jędrna pupa bez cellulitu 90% kobiet ma cellulit. Postarajmy się, żeby Twój nie był tak uciążliwy (fot.shutterstock.com).

Nie jesteś sama. Cellulit dotyka aż 90% kobiet – tak, nawet celebrytki i trendsetterki, które na Instagramie chwalą się sylwetkami idealnymi, też walczą z jakąś formą cellulitu. Zaskoczona? Niepotrzebnie – przecież i Ty, gdy wrzucasz do sieci selfie z wakacji, robisz wszystko, żeby ukryć niedoskonałości, eksponując jednocześnie swoje najlepsze strony.

Pierwsze oznaki cellulitu zaczynamy dostrzegać między 25. a 35. rokiem życia, gdy włókna kolagenowe, które tworzą konstrukcję utrzymującą w ryzach komórki tłuszczowe pod skórą, zaczynają się rozciągać. Nadmierna ilość tkanki tłuszczowej tylko sprawę uwypukla, powodując gorsze samopoczucie i zmniejszając pewność siebie.

Cellulit jest zły, jest wredny – i łatwo nie ustępuje. Na szczęście można sobie z nim poradzić. Pamiętaj tylko, że spalanie lokalne, o którym co jakiś czas głośniej mówią Twoje koleżanki, po prostu nie istnieje. Jeśli chcesz poradzić sobie w końcu z cellulitem, musisz ćwiczyć całe ciało.

Najlepsza będzie mieszanka intensywnych treningów oporowych (bez wizyt w siłowni się nie uda) oraz interwałowych treningów kardio. Nasz 6-tygodniowy plan zadba o wszystkie grupy mięśniowe, stawiając jednak trochę większy nacisk na dół ciała. Wiadomo, to właśnie pupę i nogi chcemy raz na zawsze uwolnić z tego czegoś, czego nazwy wymieniać już nie będziemy. Dodaj do tego nasze pozatreningowe patenty na pożegnanie pomarańczowej skórki.

To proste – sprawę za chwilę będziemy mogły uznać za niebyłą. Żeby tego jednak dokonać, musisz znaleźć czas i motywację na aż 6 treningów tygodniowo. Spokojnie, na pewno nie będzie nudno. Sesje w klubie fitness nie zajmą Ci też dużo czasu: połączyłyśmy ćwiczenia w pary, skracając treningi do minimum. Postawiłyśmy w dodatku na naprawdę fajne i wymagające ćwiczenia – bakcyla złapiesz już po kilku chwilach.

Treningi A i B wykonuj po sobie w poniedziałki i wtorki oraz w czwartki i piątki. Środy i soboty poświęć na sesje kardio i rolowanie. Niedziela to aktywny odpoczynek – tak, spacer to też aktywność.

W pierwszym tygodniu każde ćwiczenie rób w 3 seriach, w kolejnych pięciu – w 4 seriach (z wyjątkiem ćwiczeń 4A i 4B). I nie zapominaj nigdy o streczingu po treningu właściwym. Jakieś pytania? To bierzmy się do dzieła. Będziemy trenować razem z Tobą. 90%, pamiętasz?

Antycellulitowy plan treningowy

  • Poniedziałek - Trening A
  • Wtorek - Trening B
  • Środa -  Interwały + rolowanie
  • Czwartek - Trening A
  • Piątek - Trening B
  • Sobota -  Interwały + rolowanie
  • Niedziela - Odpoczynek

WH 06/2017

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij