[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Trening HIIT Anny Lewandowskiej

Trening oparty na protokole Tabaty, czyli intensywny trening interwałowy. Jednocześnie wzmacnia mięśnie całego ciała, szybko poprawia kondycję i spala tłuszcz, szczególnie ten zlokalizowany w okolicach talii.

Zestaw obejmuje ćwiczenia dynamiczne i angażujące wiele grup mięśniowych jednocześnie. Powtórz tabatę 3 razy.

Czas: 4 minuty (4 ćwiczenia – 8 powt. po 20 s/10 s przerwy).

Przysiad z uderzeniem

(a) Ręce trzymaj jak do gardy, pięści mocno zaciśnięte. Rozstaw stopy szerzej niż biodra i zejdź do przysiadu. (b) Wracając do stania, wykonaj uderzenie jedną ręką po skosie, lekko skręcając biodra. Zaciskaj mocno pięści. Zejdź do kolejnego przysiadu i uderz drugą ręką po skosie. Powtarzaj dalej.

Wspinaczka górska

(a) Ustaw się w podporze przodem, pod barkami opierając dłonie zaciśnięte w pięści. (b) Przyciągnij prawe kolano po skosie w kierunku przeciwnego łokcia. Odstaw stopę i od razu przyciągnij lewą nogę do prawego łokcia. Kontynuuj dynamicznie.

Kolana wysoko

(a) Stań wyprostowana, zaangażuj mięśnie korpusu i zacznij bieg w miejscu, wysoko unosząc kolana. (b) Wzrok skierowany przed siebie. W tym samym rytmie unoś kolana i pracuj mocno rękami, angażując obręcz barkową

Marsz na przedramionach

(a) Ustaw się w podporze przodem na przedramionach. Ułóż całe ciało w jednej prostej linii. Głowa powinna być w przedłużeniu tułowia. (b) Wyprostuj prawą rękę, opierając ją na dłoni. (c) Wyprostuj drugą rękę. Odwróć ruch, wracając do pozycji wyjściowej (zegnij lewą rękę, a potem prawą). Łatwiejsza wersja na ugiętych kolanach.

ZOBACZ TEŻ: Trening Maffashion [4 ćwiczenia]

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij