REKLAMA

Trening HIIT Anny Lewandowskiej

Trening oparty na protokole Tabaty, czyli intensywny trening interwałowy. Jednocześnie wzmacnia mięśnie całego ciała, szybko poprawia kondycję i spala tłuszcz, szczególnie ten zlokalizowany w okolicach talii.

Iza Grzybowska

Zestaw obejmuje ćwiczenia dynamiczne i angażujące wiele grup mięśniowych jednocześnie. Powtórz tabatę 3 razy.

Czas: 4 minuty (4 ćwiczenia – 8 powt. po 20 s/10 s przerwy).

Mirosław Łuckoś

Przysiad z uderzeniem

(a) Ręce trzymaj jak do gardy, pięści mocno zaciśnięte. Rozstaw stopy szerzej niż biodra i zejdź do przysiadu. (b) Wracając do stania, wykonaj uderzenie jedną ręką po skosie, lekko skręcając biodra. Zaciskaj mocno pięści. Zejdź do kolejnego przysiadu i uderz drugą ręką po skosie. Powtarzaj dalej.

Mirosław Łuckoś

Wspinaczka górska

(a) Ustaw się w podporze przodem, pod barkami opierając dłonie zaciśnięte w pięści. (b) Przyciągnij prawe kolano po skosie w kierunku przeciwnego łokcia. Odstaw stopę i od razu przyciągnij lewą nogę do prawego łokcia. Kontynuuj dynamicznie.

Mirosław Łuckoś

Kolana wysoko

(a) Stań wyprostowana, zaangażuj mięśnie korpusu i zacznij bieg w miejscu, wysoko unosząc kolana. (b) Wzrok skierowany przed siebie. W tym samym rytmie unoś kolana i pracuj mocno rękami, angażując obręcz barkową

Mirosław Łuckoś

Marsz na przedramionach

(a) Ustaw się w podporze przodem na przedramionach. Ułóż całe ciało w jednej prostej linii. Głowa powinna być w przedłużeniu tułowia. (b) Wyprostuj prawą rękę, opierając ją na dłoni. (c) Wyprostuj drugą rękę. Odwróć ruch, wracając do pozycji wyjściowej (zegnij lewą rękę, a potem prawą). Łatwiejsza wersja na ugiętych kolanach.

ZOBACZ TEŻ: Trening Maffashion [4 ćwiczenia]

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA