[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Taniec: rozciąganie i motoryka

Taniec to świetny sposób na zbudowanie zgrabnej sylwetki i najbardziej kobieca forma treningu. Jednak jeżeli chciałabyś wkrótce zostać królową parkietu, musisz popracować nad sprawnością i siłą. Wzmacnianie i rozciąganie uelastyczni ciało i ochroni Cię przed kontuzją.

taniec fot. shutterstock.com

Dobrą tancerkę od cioci z wesela odróżnia poziom kontroli swojego ciała. Te ćwiczenia sprawią, że będziesz jego panią. Lubisz muzykę klubową? Włącz pop, house czy r’n’b. Z kolei latynoskie rytmy zapewni salsa i reggaeton. Jeżeli chcesz, żeby było Cię stać na coś więcej niż taniec przytulaniec, musisz popracować nad sprawnością i siłą. Wzmacnianie i rozciąganie uelastyczni Twoje ciało i ochroni przed mikrourazami.

Ćwiczenia znajdujące się na kolejnych slajdach możesz wykonywać przed zajęciami, wieczorem, a nawet dzień po przetańczonej nocy. Potraktuj je jak taneczne ruchy i nie zapomnij o odpowiedniej muzyce.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Wróć do pozycji wyjściowej – opuść się z powrotem na podłogę, zginając ręce w łokciach.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Znów odepchnij się rękami, ale tym razem przenieś tułów do tyłu. Usiądź na piętach. Wydłuż kręgosłup.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Wróć do pozycji startowej – przenieś ciężar ciała na ręce i ugnij łokcie, kładąc klatkę piersiową na macie.

taniec rys. Mirosław Łuckoś

Znów unieś tułów na rękach. Za każdym razem staraj się bardziej pogłębiać zakres ruchu. Kontynuuj.  

WH 09/2015

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij