REKLAMA

Tabata dla początkujących [intensywny trening interwałowy]

Chcesz skutecznie schudnąć, dojść do super formy i wypracować zgrabną sylwetkę? Mamy coś dla Ciebie! Dzięki tabacie, czyli intensywnemu treningowi interwałowemu szybko zobaczysz rezultaty. Wypróbuj zestaw ćwiczeń dla początkujących.

tabata ćwiczenia dla poczatkujących Motor-Presse Polska

Nim przystąpisz do treningu, sprawdź, na czym polega tabata i jakie daje efekty.

Zestaw A dla początkujących

Ćwiczenia rób jedno po drugim, łącząc je w obwód. Gdy zakończysz pojedynczy obwód, będziesz w połowie tabaty – powtórz całość jeszcze raz.

1. Szeroko-wąsko

Stań prosto, stopy trzymając razem. Dłonie oprzyj na udach. Wypchnij biodra w tył i obniż delikatnie pozycję, zginając kolana. Dynamicznym ruchem rozstaw teraz szeroko stopy i od razu wróć do pozycji startowej. Kontynuuj.

ZOBACZ TEŻ: 10 muzeów oferujących wirtualne zwiedzanie

REKLAMA

REKLAMA

tabata ćwiczenia dla poczatkujących Motor-Presse Polska

2. Pajacyki

Nie pamiętasz, jak się je robi? Szybka przypominajka: stań prosto, stopy razem, dłonie na udach. Dynamicznym ruchem podskocz, aby rozstawić szerzej stopy i ręce unieść wysoko do góry. Wróć do startu i kontynuuj.

REKLAMA

tabata ćwiczenia dla poczatkujących Motor-Presse Polska

3. Naprzemienne unoszenie dłoni i stopy

Zacznij na czworakach. Unieś kolana znad podłogi, aby przyjąć pozycję startową. Szybkimi i krótkimi ruchami odrywaj teraz od podłogi na przemian lewą stopę i prawą dłoń oraz prawą stopę i lewą dłoń. Niby pestka, ale 20 sekund daje popalić.

ZOBACZ TEŻ: Gwiazdy, które nie piją alkoholu

REKLAMA

REKLAMA

tabata ćwiczenia dla poczatkujących Motor-Presse Polska

4. Przeskoki

Stań prosto, po czym wysuń jedną stopę w przód. Obniż delikatnie pozycję. Jak najszybciej przeskakuj teraz, zamieniając miejscami stopy: raz jedna, raz druga powinna znaleźć się z przodu. Powtarzaj jak najszybciej, mocno pracując ramionami.

REKLAMA

tabata ćwiczenia dla poczatkujących Motor-Presse Polska

Zestaw B dla początkujących

1. Przeskoki

Jak wyżej.

2. Skakanka

Po prostu jak najszybciej (obniż pozycję i wyskakuj jak najniżej, żeby przyspieszyć) skacz na skakance. Nie masz jej pod ręką? Nie szkodzi – wyobraź sobie, że w dłoniach leżą rączki.

ZOBACZ TEŻ: 16 pytań, które powinnaś zadać swojemu mężczyźnie

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA