Swoboda bez ograniczeń - kolekcja adidas Formotion

Feedback od globalnej społeczności aktywnych kobiet, dane z badań nad kobiecym ciałem w ruchu i technologie wykorzystywane w produkcji bielizny modelującej, pozwoliły stworzyć ubrania treningowe, które zapewniają wsparcie, komfort i pewność siebie. No pain, just gain.

Adidas Formotion mat. prasowe Adidas

Niech patrzą

Kampania Watch us Move ma jednoczyć wszystkie kobiety, wspierać i celebrować kobiecy sport. Jej hasła: "Wyjdź naprzód", "Pokaż się", "Zaakcentuj swoją przestrzeń" promują ambasadorki z różnych stron świata, o różnych poglądach, pasjach i rozmiarach. To przedsmak innowacji i działań marki w kierunku sportu bez barier. Pierwszym przejawem kampanii jest kolekcja Formotion, która powstała, by pomóc kobietom wyrażać siebie bez skrępowania. By ćwicząc czuły się zabezpieczone, silne, a co się z tym wiąże czuły się komfortowo. Zastosowana w niej innowacyjna kompresja inspirowana bielizną modelującą ma w zamyśle pozwalać na wolność ruchów, a nie ograniczać je, dzięki czemu dziewczyny bez względu na budowę ciała mogą czuć się pewnie niezależnie od tego czy robią burpeesy, tańczą czy podnoszą ciężary.

REKLAMA

Kompresja na miarę kobiet

Nowa linia sportowej odzieży została zaprojektowana w oparciu o informację zwrotną od aktywnych kobiet z całego świata, mając dostarczyć najlepsze do tej pory dopasowanie. W skład kolekcji wchodzą bezszwowe i dające wrażenie drugiej skóry legginsy, topy, bluzki i trykoty, w których zastosowano strefy stopniowanej kompresji, odpowiadające potrzebom specyfiki ruchu kobiecego ciała. "Odzież Formotion jest wyjątkowa, bo łączy kompresję zarówno miękkich jak i twardych tkanek. To oznacza wsparcie dla ruchu - mięśni i stawów, ale jednocześnie efekt  trzymania, który pozwala ubraniu pozostać  na miejscu i podtrzymywać bardziej wiotkie obszary ciała - wyjaśniła nam Dora Szilagyi - Design Director Advanced Concepts - Kobiety anatomicznie różnią się od mężczyzn, m.in. strukturą podskórnej tkanki łącznej, a co się z tym wiąże, dodatkowa kompresja i wsparcie jest bardzo istotnym czynnikiem wpływającym na komfort jeśli chodzi o swobodę ruchu".

Taka kompresja w wersji "smart" umieszczona w strategicznych miejscach m.in. wokół talii i bioder wspiera i nadaje kształt, a mocno rozciągliwy splot włókien w innych obszarach pozwala na wolność ruchu bez ograniczeń w warunkach intensywnych ćwiczeń. Kolekcja Formotion jest stworzona do różnorodnych aktywności w pomieszczeniach - od pilatesu po HIIT.

Rozmiar robi różnicę

"Stworzyliśmy tę linię z myślą o zróżnicowanych typach budowy ciała, w rozmiarach mieszczących się w zakresie 2XS do 4XL. Projektując dla kobiet, ważnym czynnikiem, który również trzeba wziąć pod uwagę jest fakt, że każde ciało ma inny kształt, nawet w obrębie jednego rozmiaru. Elastyczny splot zastosowany w Formotion jest zaprojektowany tak, by zapewnić wrażenie wsparcia szytego na miarę ciała, które go nosi i ten optymalny poziom wsparcia, dopasowanie i komfort jest dla każdego taki sam" - mówi Dora Szilagyi.

Technologia i zrównoważona produkcja

Kiedy mowa o komforcie treningu, nie można pominąć aspektu odprowadzenia potu ze skóry, o którą w kolekcji Formotion dbają tkaniny wykorzystujące technologię Aeroready. Aspekt efektywności odzieży na treningach i zawodach nie jest jednak jedynym priorytetem, który brano pod uwagę podczas tworzenia kolekcji. Misją marki jest też rezygnacja z nowo powstałego plastiku. "Zrównoważony rozwój jest jedną z kluczowych inicjatyw naszej marki i w każdym produkcie staramy się znaleźć zrównoważone rozwiązania, które nie wpłyną na ich skuteczność. Nie traktujemy tego jako trudność, tylko nasz priorytet. W linii Formotion wykorzystano Primegreen, czyli wysoce efektywne materiały z recyklingu, stworzone jako część dążeń marki adidas do ograniczenia plastikowych odpadów" - mówi Dora Szilagyi - Design Director Advanced Concepts. Przynajmniej 40% składu produktów zawierających Primagreen pochodzi z recyklingu.

Każda z nas jest atletką

"W adidasie projektujemy z myślą o wszystkich kobietach, więc dbamy o to, by produkty były dostępne i inkluzywne pod każdym względem. Innowacje, które tworzymy dla konsumentów nie różnią się od tych, które dostarczamy sieci współpracujących z nami sportowców ze światowej czołówki. A dzięki naszym ostatnim innowacjom w designie, jesteśmy w stanie dostarczać produkty sportowe z najwyższej półki, nie robiąc tego kosztem ich stylu. Formotion jest tego świetnym przykładem, bo nie tylko wspiera ciało w ruchu, zapewniając mu całkowitą swobodę, ale też wnosi radość do aktywności, bo dzięki tym produktom czujesz się pewnie i dobrze ze sobą, a to najlepsza motywacja, by wyjść i zacząć się ruszać. Chcemy, żeby kobiety  czuły się jak najlepiej w swoich sportowych ubraniach i dlatego zapytaliśmy przedstawicielki z całego świata czego potrzebują - efektem tego jest Formotion mówi Dora Szilagyi - Design Director Advanced Concepts i dodaje, że to tylko przedsmak innowacji, które adidas szykuje w odpowiedzi na potrzeby aktywnych kobiet, zapowiadając m.in. skromne kostiumy kąpielowe, getry, które pomagają pozostać w grze podczas miesiączki i rozszerzoną ofertę dla mam.

Kolekcja dostępna na https://www.adidas.pl/odziez-trening i w wybranych sklepach stacjonarnych adidas.
#Formotion #watchusmove

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA