[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Stretching - na czym polega , wrażenia [redaktorki WH testują]

Stretching, czyli po prostu rozciąganie z jednego z często pomijanych elementów treningu zyskał w końcu status osobnej jednostki treningowej. Wysłałyśmy naszą redaktorkę na zajęcia, żeby sprawdziła, czy warto poświęcić więcej czasu na stretchnig niż te kilka minut po treningu.

stretching zalety wrażenia fot. Kamil Majdański

Stretching - na czym polega

Deep stretch lub streczing to po prostu rozciąganie. Zwykle traktowane po macoszemu, jako najnudniejsza (może poza rozgrzewką) część innych zajęć. Coraz częściej jest odrębną jednostką treningową – rozciąga wszystkie grupy mięśni, pozwala odzyskać ich elastyczność i naturalną długość. Rozciąganie zapobiega kontuzjom, ale też zwiększa ogólną sprawność ciała, co odczujesz podczas każdej aktywności.

Nasza testerka

Katarzyna Dwornik, redaktorka WH. Pracuje w dziale online, więc przed komputerem jest praktycznie całą dobę. Czasem męczy ją ból karku i zaczyna martwić się o swój kręgosłup. Postanowiła porozciągać zastygłe w jednej pozycji mięśnie, poprawić elastyczność ciała i odpocząć.

REKLAMA

Stretching - wrażenia

Na treningu lubię się porządnie zmęczyć. Głośna, energetyczna muzyka i pokrzykujący instruktor pomagają nie myśleć o wysiłku. Gdy spocona wracam do szatni, wiem, że dałam z siebie wszystko. Krótki streczing po zajęciach to obowiązkowy punkt programu, ale jakoś nie przyszło mi wcześniej do głowy, żeby na rozciąganiu spędzić całą godzinę. Szybko przekonałam się, że jednak warto.

Spokojna muzyka dodatkowo pomaga się rozluźnić i świadomie pracować nad ciałem. Pozycje kształtują nawyk odpowiedniej postawy, o który trudno przed monitorem komputera. Co prawda nie spalisz na zajęciach zbyt wielu kalorii, ale lepsza gibkość i postawa sprawią, że będziesz wyglądać zdecydowanie smuklej.

Stretching - co warto wiedzieć przed zajęciami

Ubierz się w coś niekrępującego ruchów. Pozycje dostosowane są do indywidualnych możliwości, więc chociaż nie zawsze jest przyjemnie, to nie będziesz przekraczać granicy bólu. Na pewno wyjdziesz z zajęć odprężona.

Redaktorki Women's Health specjalnie dla Ciebie przetestowały nowości z fitness klubów. Zobacz nasze wrażenia z:

WH 03/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij