[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Spinning: zalety i wady treningu na rowerze stacjonarnym

Chciałabyś zapisać się na zajęcia ze spinningu w swoim fitness klubie, ale obawiasz się, że skończy się to masywnymi łydkami? Nasza ekspertka rozwieje Twoje wątpliwości.

spinning, trening na rowerze stacjonarnym Pedałujesz donikąd? Skąd! Zawsze do celu!

Zimą na rowerze jeżdżą tylko hardcoreowe zawodniczki. Jeśli jednak szukasz aktywności, która pozwoli Ci spalać setki kalorii i pożegnać zbędny tłuszczyk, postaw na spinning (czasem nazywany też indoor cyclingiem lub schwinn cyclingiem).

Masz obawy, jak odbije się to na Twojej sylwetce? Jedna z naszych Czytelniczek też się nad tym zastanawiała i wysłała nam pytanie na naszą facebookową skrzynkę.

Na jej pytanie odpowiada nasz ekspert – Ania Szafraniec, zawodowa kolarka Kross Racing Team oraz wielokrotna mistrzyni maratonów MTB.

Nie chcę mieć grubych łydek, więc przez całe lato unikałam jazdy na rowerze. Ale koleżanka namawia mnie na spinning. Jest jakiś sposób, aby ustrzec się przed dodatkowymi centymetrami?

Idź na spinning, ciesz się treningiem i niczym nie przejmuj! „To mit, że jazda na rowerze pogrubia nogi – mówi Ania Szafraniec. – Wystarczy, że spojrzysz na uda i łydki czołowych polskich zawodniczek”.

Aby uda stały się masywne, potrzebny jest intensywny trening, z dużym obciążeniem, przy jednoczesnym dostarczaniu znaczącej ilości białka. „Systematyczna jazda na rowerze wysmukla nogi, poprawia krążenie i kształtuje mięśnie – dodaje Szafraniec. – Gdy dodatkowo ustawisz niższy opór i potrenujesz nieco dłużej, to zaczniesz spalać tłuszcz”.

Podczas jazdy pracują też mięśnie brzucha i pośladków, co przekłada się na ogólną jędrność ciała. Masz przy tym czas, aby spokojnie porozmawiać z koleżanką. Na stacjonarnym rowerku nie ma przecież ryzyka, że przez chwilę nieuwagi wypadniesz z trasy.

To jak, jesteś już przekonana do zajęć ze spinningu? Jeśli nie, wybierz się najpierw do siłowni i spróbuj sama wykonać trening na rowerku stacjonarnym. Podpowiemy co i jak.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij