Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Spalacz kalorii [wideo trening WH]

Trening, który pozwoli Ci pozbyć się nadmiaru tłuszczyku z tych miejsc, w których go nie potrzebujesz. Spala nadmiarowe kalorie jak piec i pozostawia czyste mięśnie. 

spalacz kalorii wideo trening WH

Opis: Trening składa się z 5 ćwiczeń angażujących całe ciało. Większość ćwiczeń skupia się na centrum ciała wiec dodatkowo zadbasz o płaski brzuch i stabilizację tułowia.

Metoda: Wykonaj po 10 powtórzeń każdego ćwiczenia w 4 seriach, pomiędzy seriami zachowaj około 45 sekund przerwy. Jeżeli ćwiczenie jest najpierw na jedną stronę a potem na drugą nie rób przerw między stronami. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, wykonaj po 8 powtórzeń każdego ćwiczenia w 3 seriach, możesz tez wydłużyć przerwy jeżeli tego potrzebujesz.

1. Przysiady

Zwróć uwagę: Zachowaj proste plecy i napięty brzuch, kolana kieruj na zewnątrz.

2. Unoszenie nogi w staniu

Zwróć uwagę: Przenieś ciężar na nogę postawną. Unoś nogę do boku, zachowując całą nogę napiętą aż po palce stopy. W trzymaniu równowagi pomoże ci napięty brzuch. Po wykonaniu 10 powtórzeń jedną stronę wykonaj 10 na drugą.

3. Brzuszki na stojąco

Zwróć uwagę: Wykonaj je w pozycji równoważnej – góra ciała powinna być nieco pochylona do przodu, a noga cofnięta do tyłu w pozycji startowej. To dodatkowo zwiększa stabilizację tułowia i zmusza core (mięśnie centrum ciała) do cięższej pracy. Po wykonaniu 10 powtórzeń na jedną stronę wykonaj 10 na drugą. 

4. Unoszenie ramion w opadzie

Zwróć uwagę: To ćwiczenie bardzo angażuje mięśnie odpowiedzialne za  stabilizację tułowia oraz prostowniki grzbietu. Napnij mocno brzuch, kolana zachowaj lekko ugięte, a pośladki wypchnij w tył tak, żeby kręgosłup miał naturalną linię. Nie podwijaj bioder pod siebie.

5. Pompki odwrotne na krześle

Sprzęt: Krzesło lub ławka na siłowni.
Zwróć uwagę: Wypchnij klatkę piersiową do przodu, uginaj ramiona w stawach łokciowych do kąta prostego, postaraj się przy tym utrzymać pozycję klatki piersiowej. Całe ciało napięte. Nogi i brzuch pomagają Ci w stabilizacji.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij