[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Spalacz kalorii [wideo trening WH]

Trening, który pozwoli Ci pozbyć się nadmiaru tłuszczyku z tych miejsc, w których go nie potrzebujesz. Spala nadmiarowe kalorie jak piec i pozostawia czyste mięśnie. 

spalacz kalorii wideo trening WH

Opis: Trening składa się z 5 ćwiczeń angażujących całe ciało. Większość ćwiczeń skupia się na centrum ciała wiec dodatkowo zadbasz o płaski brzuch i stabilizację tułowia.

Metoda: Wykonaj po 10 powtórzeń każdego ćwiczenia w 4 seriach, pomiędzy seriami zachowaj około 45 sekund przerwy. Jeżeli ćwiczenie jest najpierw na jedną stronę a potem na drugą nie rób przerw między stronami. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, wykonaj po 8 powtórzeń każdego ćwiczenia w 3 seriach, możesz tez wydłużyć przerwy jeżeli tego potrzebujesz.

REKLAMA

REKLAMA

1. Przysiady

Zwróć uwagę: Zachowaj proste plecy i napięty brzuch, kolana kieruj na zewnątrz.

REKLAMA

2. Unoszenie nogi w staniu

Zwróć uwagę: Przenieś ciężar na nogę postawną. Unoś nogę do boku, zachowując całą nogę napiętą aż po palce stopy. W trzymaniu równowagi pomoże ci napięty brzuch. Po wykonaniu 10 powtórzeń jedną stronę wykonaj 10 na drugą.

REKLAMA

REKLAMA

3. Brzuszki na stojąco

Zwróć uwagę: Wykonaj je w pozycji równoważnej – góra ciała powinna być nieco pochylona do przodu, a noga cofnięta do tyłu w pozycji startowej. To dodatkowo zwiększa stabilizację tułowia i zmusza core (mięśnie centrum ciała) do cięższej pracy. Po wykonaniu 10 powtórzeń na jedną stronę wykonaj 10 na drugą. 

REKLAMA

4. Unoszenie ramion w opadzie

Zwróć uwagę: To ćwiczenie bardzo angażuje mięśnie odpowiedzialne za  stabilizację tułowia oraz prostowniki grzbietu. Napnij mocno brzuch, kolana zachowaj lekko ugięte, a pośladki wypchnij w tył tak, żeby kręgosłup miał naturalną linię. Nie podwijaj bioder pod siebie.

REKLAMA

REKLAMA

5. Pompki odwrotne na krześle

Sprzęt: Krzesło lub ławka na siłowni.
Zwróć uwagę: Wypchnij klatkę piersiową do przodu, uginaj ramiona w stawach łokciowych do kąta prostego, postaraj się przy tym utrzymać pozycję klatki piersiowej. Całe ciało napięte. Nogi i brzuch pomagają Ci w stabilizacji.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij