Skuteczne ćwiczenia na pośladki

Skończmy ze skojarzeniem, że krągła, jędrna pupa to geny, implanty, legginsy push-up lub Photoshop. Pupa to mięśnie, a mięśnie można wyćwiczyć. Tym treningiem na pewno.

ćwiczenia na pupę fot. Kamil Majdański/MPP

Każdy obwód zalicz 3 razy, zanim przejdziesz do następnego. Odpoczywaj 60 sekund między powtórzeniami obwodu i następnym obwodem.

REKLAMA

Drugi trening Kasi Wysockiej na zgrabną pupę znajdziesz tutaj.

Obwód 1

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

1. Przeskoki z dotknięciem ziemi

Rób: 20 powtórzeń

a) Ugnij lewe kolano, odstaw prawą nogę, pochylając prosty tułów i sięgając prawą dłonią podłoża.

b) Przeskocz, zmieniając ułożenie ciała na drugą stronę.

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

2. Przysiad skrzyżny z wykopem

Rób: 12 powtórzeń na stronę

a) Złap hantle, obniż je (wraz z tułowiem) wzdłuż lewej nogi, prawą przenosząc po skosie za siebie.

b) Wyprostuj się, przyciągając hantle i – stając na lewej nodze – kopnij prawą w bok. Pierwsze powtórzenie za Tobą.

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

3. Unoszenie bioder

Rób: 20 powtórzeń na stronę

a) Połóż się ze zgiętymi nogami i unieś pośladki nad ziemię, a lewą nogę do pionu.

b) Podnieś miednicę wyżej, aż tułów znajdzie się w prostej linii z udem. Obniż ją, ale nie dotykaj ziemi. Powtarzaj dalej.

ZOBACZ TEŻ: Trening Jennifer Aniston

Obwód 2

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

1. Przenoszenie nogi w desce

Rób: 10 powtórzeń na stronę

a) Ustaw się w podporze przodem – od głowy po pięty w prostej linii. Unieś i przenieś lewą nogę w bok.

b) Przenieś lewą nogę tak, by skrzyżowała się z prawą. Nie odstawiaj nogi. Tak wygląda jedno powtórzenie. Po 10 zmień nogi.

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

2. Przysiad plie z wyskokiem

Rób: 15 powtórzeń

a) Złap kettla oburącz i rozstaw stopy znacznie szerzej niż biodra (palce stóp skieruj na zewnątrz – jak kolana). Ugnij kolana i obniż kettla do podłogi.

b) Wyprostuj się, wyskakując jak najwyżej. Po wylądowaniu od razu znów obniż kettla.

Obwód 3

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

1. Marsz do boku z gumą

Rób: 20 powtórzeń

a) Umieść gumę tuż nad kolanami, lekko ugnij kolana, oprzyj dłonie na biodrach.

b) Odstaw lewą nogę w bok, pilnując, by kolana nie kierowały się do środka, i dostaw prawą. Dwa kroki w lewo, dwa w prawo – to jedno powtórzenie.

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

2. Unoszenie nogi w bok

Rób: 10 powtórzeń na stronę

a) Stań z gumą umieszczoną pod kolanami i oderwij lewą stopę od ziemi.

b) Trzymając stabilnie resztę ciała, unieś lewą nogę jak najwyżej do boku. Obniż ją i od razu zacznij drugie powtórzenie.

ćwiczenia na pupęfot. Kamil Majdański/MPP

3. Pajacyki z gumą

Rób: 20 powtórzeń

a) Stań ze stopami blisko siebie i gumą tuż pod kolanami.

b) Podskocz, rozszerzając nogi i unosząc ręce nad głowę. Przy zeskoku opuść ręce. Pierwsze powtórzenie za Tobą.

ZOBACZ WIDEO

ZOBACZ TEŻ: Trening na nogi od Kayli Itsines

Zobacz również:
Kitesurfing w Polsce z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Jeszcze 16 lat temu uprawiała go garstka zapaleńców, dziś widok kite'a nad falami Bałtyku nie budzi już zdziwienia. Przez ten czas ewaluował nie tylko sprzęt, ale i technika pływania, rozgrywane podczas zawodów konkurencje i ilość zapaleńców na wodzie. Kitesurfing ma już tak wielu fanów na świecie, że znalazł się w programie Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA