Home, sweat home - rodzaje treningów w domu

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej... się spocić. Szukasz dla siebie czegoś nowego, co nie wymaga karnetu? Zacznij tutaj.

Domowy workout fot.WEEKENDIMAGES/GETTY IMAGES

Sweat homeMPP

Nie ma jak na macie

Wiesz już, co robić, a teraz poznaj patenty, które sprawią, że Twoje otoczenie będzie Cię motywowało do treningu, a nie do odpoczynku na kanapie.

REKLAMA

Wygospodaruj przestrzeń

Wybierz kawałek podłogi w domu albo ogrodzie, który przejdzie metamorfozę w Twoją prywatną siłownię. To może być cały garaż albo strefa wielkości maty w salonie. Wyznaczając taką stałą przestrzeń, naprawdę poczujesz się jak na treningu, a nie na gościnnych występach.

Łap każdy promyk słońca

Jeśli możesz, ćwicz w świetle dziennym przy oknie (jeśli to możliwe, to na zewnątrz). Naukowcy wykazali związek wyższego poziomu witaminy D z wyższym poziomem kondycji (według doniesień z „European Journal of Preventive Cardiology”).

Dodaj kawę do swojej przedtreningowej rutyny

Picie kawy na 60 minut przed treningiem sprawi, że wysiłek będzie przyjemniejszy – tak przynajmniej mówią badania opublikowane w „Journal of Applied Physiology”. Dobrze, że ekspres masz pod ręką (jeśli dosłownie, to uważaj przy burpeesach).

Nie ignoruj playlisty

Badania potwierdzają, że odpowiednia muzyka naprawdę potrafi nastroić bojowo do ciężkiej pracy. Jeżeli nie masz jeszcze swojego zestawu na taką okazję, to przeszukaj Spotify, na którym wielu trenerów dzieli się swoimi motywującymi składankami. Może Twój ulubiony instruktor też tam jest?

ZOBACZ TEŻ: Plan treningowy w domu [treningi wideo]

Zobacz również:
Dziewczyny coraz liczniej przechodzą z klubów fitness na zajęcia sportów walki. Żeby przekonać się, co je tam ciągnie, jedna z redaktorek WH postanowiła wyjść poza swoją strefę komfortu i naruszyć osobistą przestrzeń przeciwników.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA