[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.8

Skok na stok. Rozgrzewka na stoku. [Trening wideo]

Na nartach czy snowboardzie łatwo o kontuzję. Ale jeśli będziesz rozgrzana, Twoje ciało będzie się poruszało pewniej i wytrzyma więcej. 

Skok na stok. Rozgrzewka przed nartami Rozgrzewka na stoku.

Nawet jeśli przegapiłaś okres przygotowań, a prawdę mówiąc zwłaszcza wtedy, nie możesz przegapić rozgrzewki. Rozgrzewka? A po co mi rozgrzewka?! Przecież za chwilę i tak się zmęczę, prawda? Nieprawda. Jeśli nie rozgrzejesz mięśni, nie porozciągasz powięzi i ścięgien, nie będziesz w stanie – wykorzystać w pełni swojego ciała. A na stoku, gdzie często osiąga się prędkość ok. 60 km/h, potrzebne Ci będzie każde ścięgno, każde włókno nerwowe i każda cząsteczka tlenu.

Co Ci daje rozgrzewka?

  1. Rozgrzewka sprawia, że krew zaczyna krążyć szybciej i więcej tlenu trafia do mięśni. A tlen, to jest to, co Twoim mięśniom za chwilę będzie bardzo potrzebne.
  2. Jak sama nazwa wskazuje - rozgrzewka rozgrzewa - zimno przestanie Cię paraliżować, przestaniesz się trząść i będziesz miała więcej frajdy z jazdy.
  3. Przyspiesza bicie serca
  4. Zwiększa wydolność organizmu - dłużej będziesz miała frajdę z jazdy.
  5. Zwiększa elastyczność mięśni i rozluźnia ścięgna i tkankę łączną.
  6. Zmniejsza napięcie mięśniowe, co zmniejsza ograniczenia w ruchach.

Do dzieła!

Skoro już wiesz, że rozgrzewka jest potrzebna, po prostu się rozgrzej. Kasia Wysocka Ci w tym pomoże, pokazując, co robić. 

REKLAMA

 

Życzymy przyjemnego szusowania!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij