Poranny rozruch - zdrowe plecy [wideo]

Ten krótki domowy trening jest dla wszystkich, którzy spędzają całe dnie w pozycji siedzącej. Nie potrzebujesz do niego dosłownie żadnego sprzętu, możesz nawet ćwiczyć w piżamie. Efekt - plecy bez spiętych mięśni i bez bólu. 

POranny rozruch zdrowe plecy Max Pflegel / MPP

Osiem godzin za biurkiem potrafi wykończyć nie tylko psychicznie. Przygotuj swoje ciało na maraton siedzenia.

REKLAMA

Poświęć 20 minut przed wyjściem do biura, żeby zapobiec konsekwencjom długotrwałego siedzenia. Dzięki tej spokojnej sesji na macie zadbasz o mobilność kręgosłupa, bioder i otwarcie klatki piersiowej. Wzmoc- nisz też mięśnie stabilizujące kręgosłup (brzucha, pleców) i łopatki oraz pobudzisz układ nerwowy, dzięki czemu przez kolejne godziny będziesz skoncentrowana
na zadaniach, a nie na sztywnym karku czy bólu w lędźwiach. 

Ubierz się wygodnie, wygospodaruj trochę miejsca i... do dzieła. 

Masz ochotę na więcej? Włącz wideo z treningiem Mobility Flow albo - jeśli chcesz szybkich efektów i ogromnego kopa energii - tabaty

Zobacz również:
Przygotuj ciało na ćwiczenie spektakularne i eleganckie jednocześnie, aby zagwarantować sobie takie właśnie efekty.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA