Katarzyna Zillmann to 26.letnia wioślarka, która zdobyła srebrny medal na igrzyskach olimpijskich w Tokio, a w 2018 roku wywalczyła tytuł mistrzyni świata w Bułgarii i mistrzyni Europy w Szkocji. Jej pracowitość, wola walki oraz umiejętności przywódcze doprowadziły polski team do niejednego sukcesu.
PUMA postanowiła docenić dorobek polskiej wioślarki i ogłosiła, że będzie wspierać ją w nadchodzącym sezonie.

„Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” - mówi Kasia Zillmann.
Marka ogłosiła współpracę ze sportsmenką za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym.
W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – słyszymy w video z jej udziałem.

Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom oraz dążeniu do celu, nawet jeśli oznacza
to konieczność pójścia pod prąd.
Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się.
Spot jest dostępny na kanale Facebook marki PUMA.