Polska wioślarka została ambasadorką marki PUMA

Katarzyna Zillmann – wicemistrzyni olimpijska, a także mistrzyni świata i Europy w wioślarstwie – będzie współpracować z marką w nadchodzącym sezonie.

Katarzyna Zillmann i PUMA fot. materiały prasowe puma

Katarzyna Zillmann to 26.letnia wioślarka, która zdobyła srebrny medal na igrzyskach olimpijskich w Tokio, a w 2018 roku wywalczyła tytuł mistrzyni świata w Bułgarii i mistrzyni Europy w Szkocji. Jej pracowitość, wola walki oraz umiejętności przywódcze doprowadziły polski team do niejednego sukcesu.

PUMA postanowiła docenić dorobek polskiej wioślarki i ogłosiła, że będzie wspierać ją w nadchodzącym sezonie. 

Katarzyna Zillmann i PUMAfot. materiały prasowe puma


Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” - mówi Kasia Zillmann.

Marka ogłosiła współpracę ze sportsmenką za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność - zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym.

W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – słyszymy w video z jej udziałem.

Katarzyna Zillmann i PUMAfot. materiały prasowe puma


Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad. Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom oraz dążeniu do celu, nawet jeśli oznacza
to konieczność pójścia pod prąd.

Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się.

Spot jest dostępny na kanale Facebook marki PUMA.

Zobacz również:
Jedno ćwiczenie, a potrójna korzyść: świetne pośladki, solidny core i lepsza postawa.
ZOBACZ WIĘCEJ