Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pokonaj stres cz. 1 [wideo trening WH]

Ten energiczny trening nie tylko pozwoli Ci spalić setki kalorii oraz wyrzeźbić piękną sylwetkę, ale sprawi też, że (już po) poczujesz się wyluzowana i spokojna. Zobacz, jak zwalczyć stres, ćwicząc.

pokonaj stres wideo trening

Opis: Ten trening na pewno będzie dla Ciebie wyzwaniem. Ćwiczenia, z których się składa są bardziej wymagające, ponieważ są eksplozywne (czyli skakane). Ale mamy też coś w zamian - trening będzie krótki, więc powinnaś się wyrobić w 20 minut.

Metoda: Wykonaj po 6 powtórzeń każdego ćwiczenia, jedno po drugim bez przerw. Po wykonaniu wszystkich odpoczywaj około 1,5 minuty. Wykonaj 4 do 5 takich serii. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z fitnessem, wykonaj po 6 powtórzeń każdego ćwiczenia w 4 seriach.

1. Start sprinterski

Zwróć uwagę: Mocno odbij się od podłoża nogą postawną i wyskocz pionowo w górę. Wykonaj powtórzenia na prawą a następnie na lewą nogę i przejdź do następnego ćwiczenia.

2. Pajacyki z przysiadem

Zwróć uwagę: Wykonuj pajacyki z zejściem do przysiadu, kiedy kolana są szeroko. Wykonując przysiad, zachowaj proste plecy i napięty brzuch, kolana kieruj na zewnątrz. Odepchnij się nogami od podłoża i wyskocz w górę. Połącz stopy.

3. Przysiad z wyskokiem z rotacją

Zwróć uwagę: Zachowaj proste plecy i napięty brzuch, kolana kieruj na zewnątrz. Wyskocz w górę, odpychając się mocno nogami od podłoża i zmieniając kierunek o 45 stopni. Ponownie wykonaj przysiad i wróć do pozycji początkowej. Powtórz w druga stronę. Każda zmiana to jedno powtórzenie.

 

4. Wykopy osiołka

Zwróć uwagę: Odepchnij się mocno nogami od podłoża, trzymaj mocno napięty brzuch. Przy wykonywaniu wykopów utrzymaj odcinek lędźwiowy w linii z ciałem.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij