[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Piloxing – na czym polega, wrażenia [redaktorki WH testują]

Połączenie pilatesu i boksu, czyli piloxing to jeden z najgorętszych trendów w świecie fitness. Na zajęcia wysłałyśmy naszą fotoedytorkę, żeby na własnej skórze przekonała się na czym polega i jak działa piloxing.

piloxing na czym polega, wrażenia fot. Kamil Majdański

Piloxing – na czym polega

Piloxing, jak sugeruje nazwa, jest mieszanką pilatesu i boksu. Do tego niezwykłego combo dochodzi też taneczna choreografia. Trening został stworzony przez szwedzką instruktorkę fitnessu, tancerkę i trenerkę boksu Vivecę Jensen i z dnia na dzień zyskuje coraz szersze grono miłośników.

Piloxing – korzyści

Piloxing pozwala budować świetną kondycję, wyrzeźbioną sylwetkę, poprawić koordynację i podnieść pewność siebie. Ciało zaangażowane jest od stóp do głów i naprawdę czujesz, że walczysz o własne ciało. Dodatkowo tego typu treningi są dobre nie tylko dla ciała, ale i dla ducha. Piloxing bowiem pozwala odkryć wewnętrzną siłę i kobiecość.

REKLAMA

Nasza testerka

Anna Wysocka, fotoedytorka WH. Zawsze była fanką pilatesu, ale w końcu chciała podnieść sobie poprzeczkę i spróbować czegoś nowego.

Wrażenia

Nigdy nie lubiłam typowego kardio, a czułam, że moje ciało potrzebuje już nowych bodźców. Na początku nie wiedziałam, czego się spodziewać – w końcu boks to ring i podbite oczy. Na szczęście okazało się, że piloxing to nie starcie z innymi dziewczynami między narożnikami, tylko walka z cieniem (i własnym ciałem) na sali do fitnessu.

To bardzo dynamiczny trening, wymaga pełnej koncentracji. Dobrze ułożona choreografii a angażuje jednocześnie korpus, ręce, nogi i oddech. Większa część zajęć odbywa się na stojąco, w ciągłym ruchu, więc zaliczasz kardio, ale nie w nudnej wersji wielu jednostajnych powtórzeń. Oczywiście sporo zależy od choreografii.

Próbowałam zajęć w różnych klubach i każdy z instruktorów miał na nie swój sposób. Lubię, gdy dużo się dzieje, ale dziewczyny, które mają problemy z choreografią, też się na piloxingu odnajdą.

W życiu nie sądziłam, że będę miała styczność z boksem, a teraz nie wyobrażam sobie, że miałabym wrócić do pilatesu pozbawionego tych wszystkich ciosów i okrzyków: „Sleek, sexy, powerful!”. To globalne hasło piloxingu – i rzeczywiście tak czuję się po zajęciach.

Piloxing – co warto wiedzieć przed treningiem

Trening dobrze jest wykonywać boso lub w antypoślizgowych skarpetach. Lepiej wyrzeźbisz ramiona, gdy skorzystasz ze specjalnych rękawic z niewielkim obciążeniem (mogą też być małe hantelki, ale rękawice są zdecydowanie wygodniejsze, bo zapięte na rzepy trzymają się pewnie podczas dynamicznych ciosów).

Redaktorki Women's Health specjalnie dla Ciebie przetestowały nowości w fitness klubach. Zobacz nasze wrażenia z:

WH 03/2017

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij